appaloosa's niet voor de dressuursport?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Yentl_

Re: appaloosa's niet voor de dressuursport?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-07-06 20:05

bedankt voor de vele racties!

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 10:39

amondi schreef:
geef eens voorbeelden van de vele jury's? ik begin nou toch wel heel nieuwsgierig te worden,

Als jullie wat beweren zal je het ook moeten kunnen aantonen! of tenminste aannemelijk maken!

en dan die haflinger die 6e werdt omdat de jury ..... nee, omdat je slecht hebt gereden, daarom was je laatste! vraag maar aan je instructeur!

wanneer komt er een topic dat hun bruine kwpn'er gediscrimineerd wordt op wedstrijden?

Ik snap niet waarom je Valentijn hier zo aanvalt, zij heeft nl. helemaal geen haflinger of appaloosa die zijn beide van mij.
Toch knap dat je mijn wedstrijduitslagen zo bij houdt....

Lalidan
Hoofd Wiki
Zeg maar Lila-Dan!
Of toch Heidepaars?

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 11:36

Citaat:
Ik snap niet waarom je Valentijn hier zo aanvalt, zij heeft nl. helemaal geen haflinger of appaloosa die zijn beide van mij.
Toch knap dat je mijn wedstrijduitslagen zo bij houdt....

Even goed de berichten lezen, want zij reageert op valentijn die zelf schreef:

Citaat:
ik heb met mijn haflinger ook een wedstrijd gereden waar ik 6e ben geworden omdat het een haflinger was!
gewoon schandalig!

Dus voordat je zelf iemand anders aanvalt omdat die een vriendinnetje van je aanvalt (en volgens mij valt Amondi Valentijn niet eens aan, ze wil gewoon dat het aannemelijk gemaakt word dat er gediscrimineerd wordt en dat men naar zichzelf kijkt) even goed de berichtjes lezen en niet je eigen conclusies trekken.

En ik ben het wel met amondi eens, vaak word het er inderdaad op geschoven van: ik heb een haflinger, ik heb een fries, ik heb een paard met weinig uitstraling bla bla bla. Kijk eens even goed naar jezelf, ipv van altijd op die jury's af te geven. En ga anders springen, als je er niet tegen kan dat het een jury sport is.

Charaz

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 11:39

Amondi quote Valentijn, de reactie van val_mel had ik niet gelezen. Valentijn is trouwens mijn zusje geen vriendinnentje.

Ulmi

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 11:53

Een goed paard heeft geen kleur

Saika

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 12:15

Ulmi schreef:
Een goed paard heeft geen kleur

Inderdaad!! Geef niet de jury de schuld of de kleur van je paard, maar je eigen beperkingen!! Tuurlijk is het ene paard getalenteerder dan het andere door bouw en bewegingen, maar de kleur of het ras doen er niet veel toe als je zelf actief, verzorgd en netjes rijdt!!!

OemmiejO

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 15:26

Een vriendin van me heeft een appaloosa. Die is laatst ZHK geworden in de B. Haha! Van de winter gaan ze L1 starten, dus ik zie geen reden waarom het niet zou kunnen. Knipoog

[edit] Of kringkampioen, dat weet ik niet meer. Sigaar

RUBYWHITE

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 17:52

Dressuur is en blijft een jurysport en als een jury meer heeft met een bruine met 4 witte benen een streepbles en zwarte manen met staart dan met een appaloosa kan het misschien in een afweging aan punten geven mee tellen. Als je niet tegen een jurysport kun, kun je beter gaan springen Tong uitsteken Ik ben van mening dat een goed paard geen kleur heeft en als je gewoon goed je best doet en je grenzen steeds verlegt, komen die punten vanzelf wel.

ziatje

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-07-06 21:34

Dressuur is een jurysport, daar is niks aan te doen.
Gewoon zorgen dat je een geweldige proef rijdt, ik vind het niet eerlijk als je pony's om hun kleur afstraft