Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight
bobomelo schreef:en als je paard langere manen heeft(met knotjes maken, en keer helemaal dubbel en nog een keer dubbel) zo doe je dat dan ook met deze roosjes? en dan weer met je draad er helemaal doorheen(door dan zeg maar 4 lagen vlechtjes??)
bobomelo schreef:ik dacht altijd dat ze dan die uiteinde van de vlechtjes waar je ook draad aan vast hebt gemaakt ook er helemaal doorheen trok (boven de manenkam, maar das dus niet zo?
C_hristel schreef:Weet toevallig iem. of er ook een forum is over staart invlechten, want daar bak ik dus niks van (A)
bobomelo schreef:ik neem als breedte voor gewoon knotjes met elastiek 3/4 van een manenkammetje, ik kom dan meestal uit op 15 a 16(bij een paard) hoeveel breedte neem je bij zulke roosjes? een hele manentrekkammetje?
Shanna schreef:ik heb naald en draad gekocht, vanavond maar eens proberen en natuurlijk foto's maken he!
kyrtjj schreef:Maar ik ga denk ik eerst de hengestevlecht proberen..dat lijkt me wel heel erg mooi..
Citaat:Of moeten daar ook foto's van komen
kyrtjj schreef:hahah je bent druk:P maar heel erg bedankt:D
je mag mijn paardje wel invlechte..:p beete ver..Citaat:Uhm, als ik een paard heb die lange manen heeft