Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

daffodil schreef:Overigens is dat bij ons wel een keer gebeurd, maar goed die griet had een pessoa bit inhangen en werd eerste met een kringkampioenschap selectiewedstrijd....uiteraard kwam er protest, maar de jury had zelf ook al gezien dat dat bit echt niet toegestaan was. Waarop die griet nog zei, ja maar ik heb nog wel een andere in de auto.......jammer joh!
runningkawa schreef:Dat kan niet kloppen
gekke_koei schreef:ik rij al een jaar wedstrijden met dat correctiebit.
willem voelt zich prettiger met zo'n bit. want hiermee heb ik geen enkele problemen met rijden, en met een ongebroken, dubbel en enkel gebroken trens wel. meneer loopt dan constant met zijn tong te iriteren. nu heeft hij geen druk op zijn tong, vanwege de tongboog en dat vind hij prettig.
ik zou het zwaar kinderachtig vinden als je zoiets zou melden. en wat denk je dat zo'n jury lid dan denkt?/ dankje wel dat je het meld?? of die probeerd een wit voetje te halen voor zichzelf.... dat zou ik nl gedacht hebben.
hou je gewoon lekker bezig met je eigen ding en wat anderen doen lekker langs je laten liggen. daar heb je geen biet mee te schaften. als het echt zo verkeerd is at ze allemaal doet dan loop ze vanzelf wel tegen de lamp, daar hoef jij geen stoorzender voor te spelen.
daantjuhhh schreef:runningkawa schreef:Dat kan niet kloppen
Nee, dat lijkt mij inderdaad ook vrij sterk!
Een dubbelgebroken bit...
Hoeveel B t/m M ruiters rijden daar wel niet mee?
Volgens mij klopt dat niet.
Ik ben er haast van overtuigd dat je daar toch wel mee mag rijden en anders doe ik jaren iets wat verboden word...
Marije_jiplover schreef:OP het plaatje lijkt het trouwens alsof de eerste trens linksboven een tweemaal gebroken trens is. Of zie ik dat nu verkeerd?