Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CGJ12 schreef:amondi schreef:Maar toch is het afstoten, status aparte, van de ZZ-l en ZZ-Z al bezig.
Oosterwolde,
Boijl en vast nog wel meer regoiconcoursjes, organiseren nu ook ZZ-L en ZZ-Z.
BOIJL ????
GeJe schreef:Denk maar niet dat onze toppers verschijnen op een concours in Tweedelutjemegastel hoor...
amondi schreef:Boijl ja, de 3 gemeenten, jan harm Veenstra, net gehoord bij een, ook bij jou kende, ZZGP ruiteres en daar de groom van.
Chocotof schreef:Ik ken de mede-oprichter van de ZZGB.
Ga binnekort bij hem op de thee en zal is vragen hoe het zit.
CGJ12 schreef:NonnyNancy schreef:Ik vind juist dat het wel goed gaat met
KNHS
en ZZGP, of zit ik er zo naast?
Ik snap ook niet waarom ze zo zeuren, ze lopen zelf 30 jaar achter want als ik mijn stand bekijk op de site, met hoeveel winstpunten ik nog heb, kan ik beter mijn protecollen bekijken want op die site staat nog steeds M2 met 8 winstpunten. Dat was toch echt wel weer 1.5-2 maanden geleden.
Startlijsten.nl vind ik goed werken. Ik vind niet dat ze erg achterlopen ofzo, de mensen zetten toch zelf de lijsten erop of vat ik het nou niet?
Wat redeneer jij krom, of begrijp ik het verkeerd???
--> Je vindt dat de KNHS goed werkt, maar de stand M2+8 klopt niet. Dan doet de KNHS het dus NIET goed.........
--> Startlijsten vind jij goed werken (dat is NIET van de KNHS en de KNHS wil dat om zeep helpen)...........
Conclusie?
GeJe schreef:Denk maar niet dat onze toppers verschijnen op een concours in Tweedelutjemegastel hoor...
CGJ12 schreef:Chocotof schreef:Ik ken de mede-oprichter van de ZZGB.
Ga binnekort bij hem op de thee en zal is vragen hoe het zit.
Definieer "binnenkort" en deel de uitkomst even met ons a.u.b.........
hananya schreef:GeJe schreef:Denk maar niet dat onze toppers verschijnen op een concours in Tweedelutjemegastel hoor...
Waar????????
amondi schreef:amondi schreef:
naast
tweedeëxloërmond, je weet wel, bij Gasselternijvernermond.
Anders pak je even de kaart. Kom je dan ook bij ons starten?
Oooh dáááár...![]()
Zijn wel mooi "galgje" woorden trouwens!
En als mijn TomTom het kan vinden..........
Saffier schreef:Ik moet zeggen dat als ik nu op een concour kom, ik ook de Josti-band voor me zie..... Sommige bakken er echt nix van.......
Citaat:Heel vroeger (zo'n 22 jaar geleden) kon je als je M dressuur reed al meerijden op de NVDR wedstrijden. Pas 22 jaar geleden moest je Z2 met winstpunten zijn en wie weet moet je straks lichte tour rijden om lid te mogen worden van de ZZGP.
Dan wordt het helemaal een eliteclub.
Ik ben benieuwd hoe dit af gaat lopen.
KarinvdM schreef:Kitty, moeten we nu ook een startlijsten.nl-maffia gaan beginnen? Mijn steun heb je hoor!Misschien kunnen we dan ook een ZZGP-maffia oprichten, als we toch bezig zijn...
Kajanus schreef:Ik hou dit topic even in de gaten.. mijn paard is er nog niet aan toe om ZZGP te rijden..
![]()
Maar het zou toch zonde zijn als de ZZGP verloren gaat..
Dus ik strijd met jullie mee voor de ZZGP :Y)
Kitty schreef:KarinvdM schreef:
Kitty, moeten we nu ook een startlijsten.nl-maffia gaan beginnen? Mijn steun heb je hoor! Misschien kunnen we dan ook een ZZGP-maffia oprichten, als we toch bezig zijn...
Startlijsten.nl-maffia zal weinig uithalen, vrees ik. Toch bedankt.
Maar we gaan er wel volop tegenaan om Startlijsten on top te houden!