Starten met zwart/off-white...

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

beantsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 19:20

Ik vind wit eigenlijk mooier, maar dan lijkt mijn paard zo goor!

Kelly_ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 19:33

RUBYWHITE schreef:
oei #ymke# hoor ik daar mijn favo voorkeur, champagne, blauw, bruin tuig

En argentan of koperkleurige gespen/beugels/sporen

joelle

Re: Starten met zwart/off-white...

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 19:36

#Ymke# schreef:
komt eraan.. vandaag fototoestel vergeten

Ik heb toch besloten over te stappen op blauw/champagne omdat ik dat in combinatie met bruin tuig mooier vind... Vollopig rij ik wel met zwarte laarzen, misschien dat ik mezelf ooit blauwe laarzen cadeau geef

Met die gedachte loop ik ook rond

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 19:56

Kelly_ann schreef:
RUBYWHITE schreef:
oei #ymke# hoor ik daar mijn favo voorkeur, champagne, blauw, bruin tuig

En argentan of koperkleurige gespen/beugels/sporen

Met jou kan ik praten!!!! ik heb ook alles in het koperkleur, tot de GULP van mijn rijbroek

Kelly_ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 20:00

Helaas ben ik nog maar aan het begin van dit alles.. de champagne wedstrijdkleding

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:00

je moet ergens beginnen

Kelly_ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-06 20:03

Ik heb ook geen haast, het is toch het leukst om alles bij elkaar te 'sparen'. Des te trotser ben je met elke nieuwe aankoop.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-06 20:50

ik kan geen argentaar... omdat ik met speciale beugels rij die niet in het argentaan te krijgen zijn...heb er wel over zitten denken om ze over te spuiten

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 07:50

hoe speciaal zijn die beugels? denk dat je met overspuiten t probleem krijgt dat het gaat bladeren oid.

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-06 19:57

beweegbare, van die sprengers met zwarte rubbers.. ik heb die beugels nodig omdat ik een verkorte archillespees heb en met een normale beugel niet genoeg kracht heb om mijn hak uit te drukken. Tevens helpt het voor ontlasting van m'n rug... Ik heb geprobeerd met gewone, maar dan is mijn zit veel minder..

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 07:12

dan is het begrijpelijk ymke...

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-04-06 12:32

ga denk ik toch proberen ze over te spuiten

Ik heb m'n blauwe cap binnen..nu nog wachte op m'n jasje..

(iemand die een zwart pikeurjasje zoekt??)

Kelly_ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-04-06 12:43

Maat?

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-04-06 21:18

Ik rij met een donkerblauw jasje, donkerblauwe cap/hoedje, off white anky dekje, off white anky plastron, creme roeckl handschoendjes en een witte cavallo rijbroek.

In het begin had ik gewoon alles wit met zwart. Ik had mezelf een nieuw jasje beloofd als ik Z mocht gaan starten (heb altijd 2ehands jasjes gehad) toen kwam ik mijn droom jasje iets eerder tegen, in een flinke aanbieding.

Ik ben door blijven rijden met wit blauw, (mijn broek is behoorlijk verkleurd door de zon dus het viel amper op) pas toen we een nieuw wit dekje hadden viel het enorm op dat mijn broek zo verkleurd was..... toen ben ik alles maar om gaan zetten.

Nieuwe broek zit er voorlopig niet in, bovendien is die nog helemaal ok, verkleuring boeit me niet zo. En heb ook nog nergens een Cavallo, met leren zit, steekzakken en hoge band gezien in een mooie champagne kleur....

StOoRzEnDeR

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 02:20

vriendin van mij start twee paardjes een donker bruine en een zwarte alle2 met bruin tuig bruin lederen laarzen champagne broek handschoen plastron en dergelijke details en blauw jas met een blauw grijze cap en....het is echt prachtig jammer dat het mijn paard niet staat want dan zou ik nu zo naar de winkel gan en het zelfde aanschaffen (zodra de winkel opengaat dan.)

==> ikke gaat maar eens slapen <==

RUBYWHITE

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 16:15

stoorzender nu ben ik wel benieuwd naar een foto van jou vriendin in tenue

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-05-06 20:50

StOoRzEnDeR schreef:
vriendin van mij start twee paardjes een donker bruine en een zwarte alle2 met bruin tuig bruin lederen laarzen champagne broek handschoen plastron en dergelijke details en blauw jas met een blauw grijze cap en....het is echt prachtig jammer dat het mijn paard niet staat want dan zou ik nu zo naar de winkel gan en het zelfde aanschaffen (zodra de winkel opengaat dan.)

Je mag niet met bruine laarzen op wedstrijd

Anders had ik het wel geweten

biep

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 08:10

ik zat er ook al aan te denken ja

mijn palomino heeft champagne manen en staart, maar ben benieuwd of het nu juist fantastisch staat of ontzettend vloekt :s

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 19:44

#Ymke# schreef:
StOoRzEnDeR schreef:
vriendin van mij start twee paardjes een donker bruine en een zwarte alle2 met bruin tuig
bruin lederen laarzen
champagne broek handschoen plastron en dergelijke details en blauw jas met een blauw grijze cap en....het is echt prachtig jammer dat het mijn paard niet staat want dan zou ik nu zo naar de winkel gan en het zelfde aanschaffen (zodra de winkel opengaat dan.)

Je mag niet met bruine laarzen op wedstrijd

Anders had ik het wel geweten

Ik zag laatst op Texel ook iemand met bruine laarzen rijden Zij kreeg geen commentaar over haar laarzen of tabak-kleurige pikeurjasje en mijn moeder pakten ze wel met haar clubtenue (bordeux rood )

#Ymke#

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-06 19:49

Twinkie: De jury weet toch niet wat het voorgeschreven clubtenue is?

Lijkt me echt stug dat je met bruine laarzen mag rijden, volgens mij kan je er zelfs voor gediskwalificeerd worden..

Kelly_ann

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-05-06 20:05

Ik heb alles compleet hoor.... Broek, shirt, plastron, handschoentjes, dekje. Niet alles is van hetzelfde merk, maar het kleurverschil is nihil. Mijn dekje ligt nu nog bij de drukker. maar ik hoop 13 mei mijn set te kunnen showen. Zal kijken of ik foto's kan maken.

Heb alleen ruzie met de plastron. Een zelfknoper van Anky. Hij is zo lang dat ik hem door moet knopen, dus niet alleen overslaan met enkele knoop zoals ik normaal doe. Dat verder knopen is nog niet bepaald mooi te noemen

Mosh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-06 21:25

#Ymke# schreef:
Twinkie: De jury weet toch niet wat het voorgeschreven clubtenue is?

Lijkt me echt stug dat je met bruine laarzen mag rijden, volgens mij kan je er zelfs voor gediskwalificeerd worden..

Dat dacht ik dus ook Volgens mij zijn de regelementen ook niet gewijzigd dus ik snap niet waarom diegene er niet op aangesproken werd

Clubtenue.. tsja dat heeft mijn moeder natuurlijk wel gezegt, sinds kort mag je bij ons trouwens in een zwart jasje starten, maar rood is nog steeds ons officiele clubtenue. De jury beweerde dat een rood jasje niet voorkwam in het voorgeschreven tenue dat in het proevenboekje te vinden is. Lijkt mij al erg stug, in het boekje wordt je doorverwezen naar de regelementen. Voorheen kon je die gewoon zo online aanklikken, nu moet je het bestellen en aangezien het voor mij bedtijd is ga ik daar verder vandaag geen aandacht meer aan besteden
Maar ik ben wel benieuwd hoe het nou eigenlijk zit