Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
RUBYWHITE schreef:oei #ymke# hoor ik daar mijn favo voorkeur, champagne, blauw, bruin tuig
#Ymke# schreef:komt eraan.. vandaag fototoestel vergeten![]()
Ik heb toch besloten over te stappen op blauw/champagne omdat ik dat in combinatie met bruin tuig mooier vind... Vollopig rij ik wel met zwarte laarzen, misschien dat ik mezelf ooit blauwe laarzen cadeau geef![]()
Kelly_ann schreef:RUBYWHITE schreef:oei #ymke# hoor ik daar mijn favo voorkeur, champagne, blauw, bruin tuig
En argentan of koperkleurige gespen/beugels/sporen
ik heb ook alles in het koperkleur, tot de GULP van mijn rijbroek
denk dat je met overspuiten t probleem krijgt dat het gaat bladeren oid.
StOoRzEnDeR schreef:vriendin van mij start twee paardjes een donker bruine en een zwarte alle2 met bruin tuig bruin lederen laarzen champagne broek handschoen plastron en dergelijke details en blauw jas met een blauw grijze cap en....het is echt prachtig jammer dat het mijn paard niet staat want dan zou ik nu zo naar de winkel gan en het zelfde aanschaffen (zodra de winkel opengaat dan.)
==> ikke gaat maar eens slapen <==

#Ymke# schreef:StOoRzEnDeR schreef:vriendin van mij start twee paardjes een donker bruine en een zwarte alle2 met bruin tuig
bruin lederen laarzen champagne broek handschoen plastron en dergelijke details en blauw jas met een blauw grijze cap en....het is echt prachtig jammer dat het mijn paard niet staat want dan zou ik nu zo naar de winkel gan en het zelfde aanschaffen (zodra de winkel opengaat dan.)
==> ikke gaat maar eens slapen <==
Je mag niet met bruine laarzen op wedstrijd![]()
Anders had ik het wel geweten
Zij kreeg geen commentaar over haar laarzen of tabak-kleurige pikeurjasje en mijn moeder pakten ze wel met haar clubtenue (bordeux rood
)
#Ymke# schreef:Twinkie: De jury weet toch niet wat het voorgeschreven clubtenue is?
Lijkt me echt stug dat je met bruine laarzen mag rijden, volgens mij kan je er zelfs voor gediskwalificeerd worden..
Volgens mij zijn de regelementen ook niet gewijzigd dus ik snap niet waarom diegene er niet op aangesproken werd