een tijdje terug ( vorige maand ) had ik met mijn haflinger mijn EERSTE officiele wedstrijd. aangezien hij dag en nacht buiten staat en het super slecht weer was geweest, had ik een hele week niet gereden ( ik lekker eigenwijs en gewoon hop, op naar de wedstrijd ) nou ik had in de eerste proef dus een pony dioe ontiegelijk STERREN liep te kijken, en nog werd mijn proef beloong met 159 punten ( 1 wnst dus ) en toen, even lekker verder los kunnen rijden, op naar de 2e proef, enkele stukken waren zeker netjes naagefelijk, maar hij liep ontzettend te schudden met zn hasses en toch werd die proef beloond met 164 punten ( weer een winst dus ) en ook nog gedeelte eerste plaats met een kennis van mij
oke, nu met de nieuwe proeven moeten ze idd in de B nageeflijk zijn. en dat hebben we dan in een klein maandje ook lekker voor elkaar gekregen ( zelfs al stukken netjes aan de teuel met de achterhand eronder )
oke nu even mijn mening,
Ga eerst lekker kijken hoe de meeste paarden lopen op concours, en vraag aan je lesgever hoe hij/zij er over denkt

als je m echt netjes had was ie alweer aan de knetter (daarom dus de teugels vrij strak want door zijn toedoen heb ik al een nek/ rugblessure van hier tot tokio)