eerst thuis voor elkaar en dan op wedstrijd?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Pops

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 11:50

Het is te zien in welke omstandigheden
Als je weet dat hij de hele tijd slecht loopt en op concour dan OOK dan zou ik nog wat oefenen.
Met mijn paard is het anders, het is echt met momenten, ze loopt een hele week slecht, ik doe toch mee aan dressuur, daar gaat ze dan goed... Het is gewoon te zien
Op kamp had ik dat ze de hele week goed ging, het inrijden ging ook super, verandering van piste ging dan weer slecht...
In zulke omstandigheden rijd ik gewoon door, hopen dat ze op die wedstrijddag goed gaat en hopen dat ze door de verandering van piste niet begint te stressen en kijkerig word...
naja bij ons is het ook niet de bedoeling om momenteel erg ver te geraken in dressuur ofzo we doen gwn ons dingetje bij ons op de manege enzo..
Maar ik hoop dat je er snel uitkomt en je ziet wel hoe het gaat

Marritt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-03-06 20:15

Ik zou een tijdje niet op concour gaan, en lekker oefenen .

Ik heb nu ook al wel een startkaart, maar ik ga pas starten in april/mei. Terwijl ik eind vorig jaar al dacht in januari te kunnen beginnen. Toch heb ik er ook voor gekozen om nog eventjes te wachten, en het écht in orde te maken. Vaak kom je dan ook met een beter gevoel thuis .

narrator

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 08:56

ik ken ook iemand, diegene die heeft wel gewoon wedstrijden doorgereden. Maar toen ze het gevoel had dat d'r paard lekker liep haalde ze lage scores. In de 140 steeds en dan vaak op paar laatste plekken. Ze heeft nu ook extra priveles van een andere instructeur. En nu rijdt ze zelfs na 2 maanden alweer winstpunten!
Het bleek dat d'r paard veel te diep liep en zich een beetje verkrampte.

Succes! Mijn mening heb ik al gegeven( op pagina 2).

Jmiee

Re: eerst thuis voor elkaar en dan op wedstrijd?

Link naar dit bericht Geplaatst: 11-03-06 18:31

ik ben ook gestopt met wedstrijden in de M1, mij lukte het ook niet meer met mijn studie en ik kreeg er ook steeds minder zin in. nu train ik thuis nog gewoon door en mijn nichtje start hem op wedstrijden met succes. dus ik zou als ik jou was gewoon even pauze nemen