ik ga mijn voorzorgsmaatregelen nemen 
Ik heb namelijk nog steeds niet het boekje ontvangen die ik bij m'n vereniging heb besteld. heb er tip keer naar gevraagd... nu hoeft het niet meer
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
ik ga mijn voorzorgsmaatregelen nemen 
Suzanne F. schreef:Ja ben ook bang voor zulke uitslagen.
Ring 1, B-paarden
Jury: Suzanne F.
2 winstpunten, 20 geen winst, 8 verliespunten

Suleika schreef:Alleen kan mijn printer om de een of andere reden dit bestand niet lezen
sjakie schreef:je kunt er ook een word bestand van maken
pdf bestand downloaden, vervolgens op je pc openen en kiezen voor opslaan als... dan kun je van bestand soort kun je ipv pdf kiezen voor word/doc bestand. Kun je het eventueel ook gelijk bewerken op een makkelijke manier.

Lielle schreef:mss kan het als je acrobat writer (of distiller) hebt, mij lukt het iig niet op die manier.

Shasadee schreef:Klopt maar dan gaat het nog niet helemaal goed. Ben ook al een tijd aan het prutsen omdat ze de opmaak per protocol ook weer iets afwijkend hebben. Ben nu zelf aan het vogelen met PDF converter pro maar ook dat is het nog niet
) ......
) CGJ12 schreef:Ik zet de Z-proeven binnenkort wel even eigenhandig naar WORD-formaat om (met unieke CGJ opmaak) ......
(maar ik ben er van overtuigd dat je ze -net als IK vorig jaar- ook in WORD kunt krijgen bij de KNHS, afdeling automatisering........ kwestie van goed zeuren.....)

CGJ12 schreef: