Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Quidou schreef:Jup ik 4e in B
LMsWinnetou schreef:Jij werd nog even mooi van je paardje afgegooit he![]()
Gefeliciteerd met je 4e plaats!
Ik was wel foutloos in ´t oefen, maar helaas net geen prijs.
k heb t gemerkt ja... was dr nie zo blij mee
en
Jiske_Nilis schreef:Aan de ene kant heel tevreden, aan de andere kant spijt dat ik niet gewoon B ben gestart.. Maarja we hebben geen haast, woensdag met oefenpacour gaan we gewoon weer de meter doen he patries..en
die manen.. me moeder is vergeten op het knopje REC te drukken ofzo.. je ziet me alleen binnenkomen.. maar op die foto staan ze manen heel mooi recht overeind!

Hahaha!
patries_kjp schreef:heey, ik was mee met het meisje (12 jarig meisje met 2 pony's)die mee reed in de oefen, ze was met haar vosje 2e en met de bruine 6e.
patries_kjp schreef:ik heb joost idd ook nog zien springen, was een erg gaaf diertje!!! volgens mij was hij met de 1 foutloos, maar ik weet het dus echt niet zeker...
jammer dat je er niet was noukie

maar gelukkig heb ik voor mij persoonlijk weinig gemist
LMsWinnetou schreef:ik startte alleen in ´t oefen.
Nee dat snap k, hij schrok van zn deken ofzo he? Want die verschoof natuurlijk steeds over zn kont bij iedere bok...
Quidou schreef:oow jah idd
hij schrok van iets en sprong weg en daarna bleef die maar doorgaan door die deken
egt abnormaal...
Q toch!!
Littleghoul schreef:patries_kjp schreef:heey, ik was mee met het meisje (12 jarig meisje met 2 pony's)die mee reed in de oefen, ze was met haar vosje 2e en met de bruine 6e.
Oh ja ik heb haar gezien.. ging echt als een speer!!
Quidou schreef:LMsWinnetou schreef:ik startte alleen in ´t oefen.
Nee dat snap k, hij schrok van zn deken ofzo he? Want die verschoof natuurlijk steeds over zn kont bij iedere bok...
oow jah idd
hij schrok van iets en sprong weg en daarna bleef die maar doorgaan door die deken
egt abnormaal...
Jiske_Nilis schreef:en ik zei nog heel droog tegen patries toen ik patat aan het halen was.. kijk dat paardje ging er net vandoor die is de hele manege rond gerend, patries heel droog, eum maar dat is sab die is buiten aan het rijden, ik, oh nou die ging er net vandoor, toen ging ze buiten kijken was je het echt.. gelukkig niks aan overgehouden..

marlou schreef:ik doe ook mee in de bb