......4 maart Siegerswoude.......

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

AnneloesF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 12:41

Oeh jeetje, klinkt van 2 kanten niet erg positief... Hopelijk kunnen jullie er nog net een wp'tje uitslepen!

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 12:59

Moet om half 7 mijn nest uit! En het was echt heel erg koud. Zelfs tutje keek van wat moet ik hier. Ze liep niet zo lekker. Misschien wat spierpijn van gister want na die bokpartij van donderdag heb ik haar gister wat harder aangepakt. Nou ja 149 punten. Ze was erg onrustig in het hoofd en ik kan niet doorzitten. Ze laat me ook niet doorzitten. Heb ook het idee dat het zadel niet echt mee werkt. Dus ga aan het meisje wat hier op stal staat even vragen of ik haar zadel een keer mag lenen. Even kijken hoe het dan gaat! Maar goed op naar de volgende wedstrijd! Turella zit iig veel beter in haar vel dan toen ze nog drachtig was! En daar ben ik al heel blij mee!

AnneloesF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 13:26

Nou dat laatste klinkt al positief! Heb al weer de nodige verhalen over de telefoon gehoord... Was een 6jes jury zo te horen... beetje jammer.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 13:26

ja klopt!

Marus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 13:31

Pff ik ben erg benieuwd naar alle punten! Welke jury hadden jullie dan?

NehnaDagmar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 14:36

SannySunny als jij Sanne Minkema ofzo bent dan had je 139 ofzo.. Ik zag je coupon liggen zonet.
Jammer minnie_muis, maar ja volgende keer beter
Volgens mij was het dezelfde jury die vorige keer L1 jureerde (aangezien je geen namen meer mag noemen toch?)

Vajramani

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 16:56

Ik ben ook weer terug.
Ik had 156 punten, dus weer een winstpuntje erbij. Ik viel helaas net buiten de prijzen.

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 17:59

Jammer Minke! Beter dan mij dus! Gefeliciteerd met je punt!

Gjilke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 18:29

Ik ga over een half uur weg. *bibber*

Margriet_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-03-06 18:35

Succes!!

bobomelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-03-06 20:15

Ik had 153 puntjes.......
vond het op zich wel aardig goed gaan, maar vond niet dat er hoog gejureerd was, heel veel 160ers die in de prijzen zaten, was de hoogste niet 164??

en een vraagje, die man die ook in de L1 reed, van DEO, was zijn paard nou zo steigerig? of deed ie dat op commando ofzo???

Gjilke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 07:49

Ik ben ook weer wakker.
Inrijden was waardeloos, op een gegeven moment waren we met 7 of 8 in de inrijbaan *eentje was te vroeg met inrijden, eentje vond dat uitstappen wel twee proeven kon duren* en tot overmaat van ramp gingen ze daar een theekransje houden.

Maar ik heb mijn proef heerlijk gereden! Zeno was lekker voorwaarts en liep gewoon fijn.

Mies7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 09:20

Ik heb ook gereden... Kingston was een beetje stijf, maar wel braaf. Proef ging niet goed, de wissels echt bagger en veel slordigheidsfoutjes. Na afloop nog even met de jury gepraat, gaf wel leuk commentaar en zag het nog wel zitten met Kingetje en mij haha!

Vajramani

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 10:18

bobomelo schreef:

en een vraagje, die man die ook in de L1 reed, van DEO, was zijn paard nou zo steigerig? of deed ie dat op commando ofzo???

ik denk te weten wie je bedoeld, hij is inderdaad van DEO. Ik ben er nog niet achter of hi het nou op comando doet of niet. Zijn inrijden is bagger. Tijdens de proef gaat het goed. Hij heeft mischien niet de mooiste houding, maar tijdens de proef gaat alles wel goed en netjes.

bobomelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-06 11:45

Vajramani schreef:
bobomelo schreef:

ik denk te weten wie je bedoeld, hij is inderdaad van DEO. Ik ben er nog niet achter of hi het nou op comando doet of niet. Zijn inrijden is bagger. Tijdens de proef gaat het goed. Hij heeft mischien niet de mooiste houding, maar tijdens de proef gaat alles wel goed en netjes.

heb gekeken, het wijken deed het paard niet, en in middenstap was van H naar F ipv H naar B,en hals strekken gooide hij echt de teugels naar voren(ik heb geleerd dat je wel contact moet houden) vond het niet bijzonder eerlijk gezegd, was eigenlijks verbaasd dat ie in de prijzen zat.......dan heb ik nettere proeven gezien, maar goed ik ben geen jury, en het ws een leuk verjaardags kadootje voor hem, hij was jarig stond op de startlijst....

Vajramani

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 17:42

bobomelo schreef:

heb gekeken, het wijken deed het paard niet, en in middenstap was van H naar F ipv H naar B,en hals strekken gooide hij echt de teugels naar voren(ik heb geleerd dat je wel contact moet houden) vond het niet bijzonder eerlijk gezegd, was eigenlijks verbaasd dat ie in de prijzen zat.......dan heb ik nettere proeven gezien, maar goed ik ben geen jury, en het ws een leuk verjaardags kadootje voor hem, hij was jarig stond op de startlijst....

Ik weet niet hoe hij gister gereden heeft. Ik heb hem weleens voorgelezen, toen was hij eerste en dat was toen terrecht.

bobomelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-03-06 19:32

Ik weet niet hoe hij gister gereden heeft. Ik heb hem weleens voorgelezen, toen was hij eerste en dat was toen terrecht.[/quote]

weet jij dan wel of ie zijn paard op commando laaat steigeren?? was ik eigenlijks wel gewoon benieuwd naar.

Vajramani

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-03-06 22:57

bobomelo schreef:
Ik weet niet hoe hij gister gereden heeft. Ik heb hem weleens voorgelezen, toen was hij eerste en dat was toen terrecht.

weet jij dan wel of ie zijn paard op commando laaat steigeren?? was ik eigenlijks wel gewoon benieuwd naar.
[/quote]

Dat weet ik eigenlijk niet. Maar dit paard doet het wel vaker. Op commando door veel prikken en tegenhouden???