Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Was een 6jes jury zo te horen... beetje jammer.

Gefeliciteerd met je punt! bobomelo schreef:
en een vraagje, die man die ook in de L1 reed, van DEO, was zijn paard nou zo steigerig? of deed ie dat op commando ofzo???
Vajramani schreef:bobomelo schreef:
en een vraagje, die man die ook in de L1 reed, van DEO, was zijn paard nou zo steigerig? of deed ie dat op commando ofzo???
ik denk te weten wie je bedoeld, hij is inderdaad van DEO. Ik ben er nog niet achter of hi het nou op comando doet of niet. Zijn inrijden is bagger. Tijdens de proef gaat het goed. Hij heeft mischien niet de mooiste houding, maar tijdens de proef gaat alles wel goed en netjes.
bobomelo schreef:
heb gekeken, het wijken deed het paard niet, en in middenstap was van H naar F ipv H naar B,en hals strekken gooide hij echt de teugels naar voren(ik heb geleerd dat je wel contact moet houden) vond het niet bijzonder eerlijk gezegd, was eigenlijks verbaasd dat ie in de prijzen zat.......dan heb ik nettere proeven gezien, maar goed ik ben geen jury, en het ws een leuk verjaardags kadootje voor hem, hij was jarig stond op de startlijst....
bobomelo schreef:Ik weet niet hoe hij gister gereden heeft. Ik heb hem weleens voorgelezen, toen was hij eerste en dat was toen terrecht.