Siegerswoude, 18 februari, wie gaat???

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Martsje

Re: Siegerswoude, 18 februari, wie gaat???

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 17:57

aisie schreef:
Ik moest vanmorgen als eerste in de B met mn friesje en ik vond het best goed gaan en was heel tevreden. De punten vielen me wat tegen, 152. Er waren ook heel weinig winstpunten in deze groep volgens mij. Een aantal hadden een prijs met 155 punten.
Verder was het wel heel erg leuk rijden daar, erg gezellig!
Hebben er nog meer vanmorgen in de B gereden?

Reed jij ook in de tweede B-groep?? Daar was 1 uitschieter met 170 punten (die was dan ook 1e) en daar waren idd een aantal met een prijs die 155 punten hadden...

Martsje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 17:58

Marus schreef:
ZO ik heb het er al weer opzitten.. Ik was 1e met 174 dus dat was lekker...

Dus jij hier ook op bokt!!!!!

(Ik was degene die je vroeg of je toen mee was naar Oenkerk met Tineke....)

Dancer

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 18:05

Ik ben net thuis. Had 157 punten in de L2. Heb lekker gereden.

wendely

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 18:11

Martsje schreef:
Reed jij ook in de tweede B-groep?? Daar was 1 uitschieter met 170 punten (die was dan ook 1e) en daar waren idd een aantal met een prijs die 155 punten hadden...

Die uitschieter dat wass Bodien Grijpstra met Hester Bv ze rijd bij mij in de les, het gaat echt super met haar. Meestal rijden wij de zelfde wedstrijden helaas heb ik vandaag wegens omstandigheden moeten afzeggen.. En de 3e was ook van onze vereniging met 159..

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 18:12

Martsje schreef:
aisie schreef:
Ik moest vanmorgen als eerste in de B met mn friesje en ik vond het best goed gaan en was heel tevreden. De punten vielen me wat tegen, 152. Er waren ook heel weinig winstpunten in deze groep volgens mij. Een aantal hadden een prijs met 155 punten.
Verder was het wel heel erg leuk rijden daar, erg gezellig!
Hebben er nog meer vanmorgen in de B gereden?

Ja in die groep reed ik dus ook.

Mies7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 21:10

Leerlinge van mij moest vanochtend in de eerste B-groep als nr. 9 en had de 2de prijs met 165 punten.

BasiNami

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 23:23

Nou ik ben ook terug.. Heb redelijk gereden, wat kleine foutjes en een jury die niet fan is van fjorden 150.
Volgende keer beter, was wel weer trots op Dagje

NehnaDagmar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-02-06 23:24

BasiNami schreef:
Nou ik ben ook terug.. Heb redelijk gereden, wat kleine foutjes en een jury die niet fan is van fjorden 150.
Volgende keer beter, was wel weer trots op Dagje

Foutje, compu stond nog ingelogd op m'n zusjes naam, maar dat was ik dus...

Anneloes hoe ging het bij jou??

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 13:38

Zoooo, meld me ook ff
Bij mij ging het echt bagger! Met losrijden had ze dr kop er al niet bij, in de ring werd dat niet minder, en vond ze ook nog eens de hele zijde bij A eng. Wat dus resulteerde in 3en en 4en in de galop (we stonden binnen 0,1 sec halverwege de bak ), wijken wou niet. We moesten bij A afwenden en telkens zou madam em weer peren... Jammer jammer, maja puntentotaal was 146 met heeeel veel 6en, 2 7ens en een 8 (jaja op halsstrekken, dat wou ze weer wél ) en wat 5en, 4en en 3en

@ Nynke: Jammer van je punten, echt te idioot dat een jury je gaat afrekenen op het soort paard! gelukig heb jij fijn gereden

@ Dancer, wat heb jij een gaaf paard!!! Heb je even zien rijden, en diegene die mee was vond em zelfs leuk, en dies geen bontenfan! Wauw....

Iedereen GEfeliciteerd met zn punten/prijzen nog hè!!

Marus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 13:42

Hey Martsje , volgens mij heb je dan een ander in gedachten want dat heb je mij niet gevraagd haha.. Ik reed in de 1e groep B 8.48u.

Marus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 13:47

Hey mies oh had ze 165? Ze heet ook iets van Marjan toch?Ik had 174 in de 1e groep B kvond het niet helemaal terecht maar goed.. Ik heb eigenlijk niets op de bordjes gereden want ze zag allemaal bakkabouters..Maar het totaal plaatje zag er wel goed uit denkl ik. Ze liep heerlijk bij elkaar en niet op de voorhand..
Haha de jury kwam zelfs uit zn hokje want de voorlezer gaf een tip en dat hoorde hij haha. Had ik even geluk dat ik daar niet op werd afgerekend..
Maar Mies jij hebt zeker ook al eens in Bornwird les gegeven?

bobomelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-06 14:17

hmmmm, ik had ook 146 puntjes.................
inrijden ging wel lekker, eenmaal in de wedstrijd bak, was die deur naar buiten wel heeel eng, en rechts naast het juryhok , langs de bakrand was ook heel eng, dat daar gewoon alleen maar mensehoofdjes bovenuit steken..............

was dus een redelijk gespannen proefje........maar op middenstap had ik een vijf, terwijl ze echt wel verruimde, mijn voorlesster zei ook dat ze duidelijk verschil zag, naja, krijgt ze van mij een 7 voor, dus 148 puntjes haha, helaas werkt het niet zo hihi

had ook geen winstpunt verwacht hoor, had zelf gegokt op 152 puntjes, naja, 6 puntjes ernaast hihi

we hebben wel lekker gesmuld van de gehaktballen...........

ik ga 4 maart hopelijk ook weer, jullie???

groejtes marian

AnneloesF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 14:25

Jammer Marjan, je stuurde idd al een smsje Naja, kunnen we gezellie samen 146 puntjes hebben
4 Maart ga ik niet, ik ga 5 maart naar Zeyen (is wedstrijd van 'mijn' club dus tsja ). Dit was wss de laatste Siegerswoude wedstrijd ooit, dus jammer genoeg niet al te best afgesloten.

Marus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 14:27

Ja die deur pfff wat een ellende om haar daar wat fatsoenljk langs te krijgen en idd bij de jury in de hoek maar goed...Ja ik heb me wel weer opgegeven voor 4mrt maar goed ik denk dat degene op de wachtlijst dan voorrang hebben zou het niet???

AnneloesF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 15:00

Geen idee, denk van niet. Gewoon op tijd inschrijven, als ze degene v/d wachtlijst nu eerst gaat plaatsen heeft ze de wedstrijd direct al weer vol
En idd, die deur blijft altijd een probleem. Eerder hadden ze daar nooit een soort ringmeester, nu wel, erg storend omdat die nogal lol hadden met een aantal andere gasten. Gelukkgi had iedereen hetzelfde probleem, die mensen hebben genoeg opmerkingen van deelnemers èn publiek naar hun kop geslingerd gekregen haha Stond ff te kijken en toen was er toch een meisje boos Schold hun ook ff flink uit, hihi wedstrijdspanning?!

bobomelo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-02-06 15:45

vond het idd ook wel lawaaiieriger dan de vorige 2 keer daar, lastige is gewoon dat je je voorlezer dan wat minder goed verstaat, als er van dat geroezemoes zo bij d bakrand is

Bodien

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 20:24

wendely schreef:
Martsje schreef:

Die uitschieter dat wass Bodien Grijpstra met Hester Bv ze rijd bij mij in de les, het gaat echt super met haar. Meestal rijden wij de zelfde wedstrijden helaas heb ik vandaag wegens omstandigheden moeten afzeggen.. En de 3e was ook van onze vereniging met 159..

He ik zie opeens mijn naam voorbij komen.
Hester heeft erg goed haar best gedaan gister. Ik ben hartstikke tevreden over de proef en ik ben ook erg blij met onze 1e prijs en 170 punten.
De anderen ook gefeliciteerd!

Mies7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 20:28

Marus schreef:
Hey mies oh had ze 165? Ze heet ook iets van Marjan toch?Ik had 174 in de 1e groep B kvond het niet helemaal terecht maar goed.. Ik heb eigenlijk niets op de bordjes gereden want ze zag allemaal bakkabouters..Maar het totaal plaatje zag er wel goed uit denkl ik. Ze liep heerlijk bij elkaar en niet op de voorhand..
Haha de jury kwam zelfs uit zn hokje want de voorlezer gaf een tip en dat hoorde hij haha. Had ik even geluk dat ik daar niet op werd afgerekend..
Maar Mies jij hebt zeker ook al eens in Bornwird les gegeven?

Ja klopt, Marian Berends heet ze. Jullie hadden wel een hele strenge jury, dus je kan wel supertrots zijn met die 174 pnt!
Heb inderdaad ook lesgegeven in Bornwird, maar dat meisje is naar Amerika vertrokken dus even wachten totdat ze weer terug is....

Marus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 20:33

Hey Bodien.. Woon je in Dokkum? Lekker dicht bij...
Ja dat zeiden ze van te voren al dat ie streng was hi, maar ik had maar 1 opmerking nr 13 B Viel ze iets naar binnen.. Ja en die meid zit ook nog wel even in Amerika blijft er een half jaar geloof ik...

Dancer

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 20:53

Citaat:
@ Dancer, wat heb jij een gaaf paard!!! Heb je even zien rijden, en diegene die mee was vond em zelfs leuk, en dies geen bontenfan! Wauw....

Dank je wel. Ik dacht jou ook al te herkennen Volgende keer maar even een praatje maken

Marus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 21:18

Startlijst 04/03 staat er al op!!! Ik sta er ook weer bij..

Vajramani

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:13

Royaltjuh schreef:
Geen idee, denk van niet. Gewoon op tijd inschrijven, als ze degene v/d wachtlijst nu eerst gaat plaatsen heeft ze de wedstrijd direct al weer vol
En idd, die deur blijft altijd een probleem. Eerder hadden ze daar nooit een soort ringmeester, nu wel, erg storend omdat die nogal lol hadden met een aantal andere gasten. Gelukkgi had iedereen hetzelfde probleem, die mensen hebben genoeg opmerkingen van deelnemers èn publiek naar hun kop geslingerd gekregen haha Stond ff te kijken en toen was er toch een meisje boos Schold hun ook ff flink uit, hihi wedstrijdspanning?!

Wij hebben daar altijd een ringmeester staan. De andere club niet.
Goed dat ik dit weet over de ringmeesters. Zal er eens wat van zeggen.

Ik denk nu ook te weten wie jij bent. Jij was klaar en ik moest bijna de proef in. Ik heb een klein bruin paardje. Stond toen nog bij de trailers.

Vajramani

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:20

Oh ik had zelf 160 pnt. Deze keer begon ze voor de proef al te bokken. Gelukkig.

AnneloesF

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:25

Vajramani schreef:
Ik denk nu ook te weten wie jij bent. Jij was klaar en ik moest bijna de proef in. Ik heb een klein bruin paardje. Stond toen nog bij de trailers.

Ja idd, dan had jij buiten ingereden en werden net je paard zn benen schoongemaakt toen ik klaar was. Onze trailers stonden nagenoeg naast elkaar Dan weet ik het ook idd

Vajramani

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-06 22:38

Royaltjuh schreef:
Vajramani schreef:

Ja idd, dan had jij buiten ingereden en werden net je paard zn benen schoongemaakt toen ik klaar was. Onze trailers stonden nagenoeg naast elkaar Dan weet ik het ook idd

Klopt helemaal.