Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lielle schreef:Wat ik wel merkwaardig vind (zoals al eerder opgemerkt), is dat je daar pas achter komt nadat er 75.000 gedrukt zijn. Dus toch maar in pdf formaat op de site zetten denk ik
zal wel even een mailtje sturen, ze zullen bij de KNHS misschien al wel weten wat de proefnummers zijn

seline1981 schreef:Vertraagde levering dressuurproevenboekje en DVD
ERMELO - Helaas is er vertraging opgetreden in de productie van het nieuwe dressuurproevenboekje. Het drukwerk van dit voor alle dressuurruiters en menners zo belangrijke product, voldoet niet aan de kwaliteitseisen van de KNHS en uitgever BCM. Daarom wordt het nieuwe dressuurproevenboekje opnieuw gedrukt en wordt het vanaf 20 februari geleverd. Dit geldt ook voor de levering van de DVD.
Maar ach dan wachten we maar even 
Ilsemarie schreef:Als alles naar planning verloopt zullen ze er bijna 2 maanden later dan de bedoeling was toch zijn... Lang leve de knhs...
Oh wat kan ik me hieraan ergeren!!

Ilsemarie schreef:@figora: Zouden ze in het originele plan niet begin januari worden verzonden?![]()
En zo nee, dan scheelt het idd 20 dagen maar dat vind ik er alsnog 20 teveel

Ilsemarie schreef:Als de knhs nou slim is zetten ze in ieder geval alvast de proeven van april erop. Dan hebben mensen iig íets om te oefenen! Zeker voor de mensen die 1 april al wedstrijd hebben...