Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
amondi schreef:Dat riekt naar een verboden optoming. Wat een rare tip. Stoppen die mensen ook nog gember in zijn gat om de staart mooi hoog te houden?
) Remember schreef:Daarom alles over 1 kam scheren: puntenaftrek bij elke waarneming
runningkawa schreef:Ik las ergens dat veel paarden in de ZZGP dat doen.
Je zou toch moeten verwachten dat het juist op zulk nivo veel minder is dan in de B en L
runningkawa schreef:In de meeste gevallen is het toch echt een aanleuningsprobleem. Wat als je er niks aan doet daarna ook nog een gewoonte probleem kan gaan worden.
Ik zou de puntenaftrek ook heel gewoon vinden.
Trouwens ook als je knarsen duidelijk hoort, of een mond die steeds openstaat (al snoeren vele hun paard dan wel vast)
runningkawa schreef:Ik las ergens dat veel paarden in de ZZGP dat doen.
Je zou toch moeten verwachten dat het juist op zulk nivo veel minder is dan in de B en L
In de meeste gevallen is het toch echt een aanleuningsprobleem.
Wat als je er niks aan doet daarna ook nog een gewoonte probleem kan gaan worden.
Ik zou de puntenaftrek ook heel gewoon vinden.
Trouwens ook als je knarsen duidelijk hoort, of een mond die steeds openstaat (al snoeren vele hun paard dan wel vast)
amondi schreef:Dat riekt naar een verboden optoming. Wat een rare tip. Stoppen die mensen ook nog gember in zijn gat om de staart mooi hoog te houden?
Randy01 schreef:Verder qua jurering in de sport helemaal eens met Oversized...ik denk echt dat hiermee een extra jureringsprobleem ontstaat en dan ga ik weer mee met wat o.a. Tyrza zegt: alles over 1 kam scheren. Beetje jammer dat de 'goede' onder de 'kwaden' moeten lijden, dat wél.