Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

)
)
)Ludora schreef:Oke, ik snap de L1 proef niet
Punt 4: voor E doorzitten, E afwenden
Punt 5: X volte 15m links doorzitten (zat ik niet al door)
Punt 6: X volte 15m rechts doorzitten (euh ik zat toch al door)
Punt 7: B rechter hand (staat niets bij dus ik zal na punt 6 weer moeten lichtrijden)
Punt 8: Voor A doorzitten..... bla bla bla.....
Je moet dus lichtrijden tenzijdoorzitten gevraagd wordt, wat bij dit kleine stukje inhoud dat het er in mijn ogen erg rommelig uit gaat zien...... Ik ga denk ik toch ook maar die DvD bestellen want anders raak ik dadelijk helemaal de kluts kwijt........
heb geen acrobat reader ofzo
Duidelijk is anders.
Maar ik wil toch wel graag weten hoe de juryleden worden geinstrueerd over hoe het eruit dient te zien !!
veronoz schreef:Ik vind de proeven wel beter dan de huidige. Je hebt meer te tijd om een overgang te maken en je kunt er beter naar toe rijden net als je ook in de training zou doen.
Ze moeten het wel wat duidelijker omschrijven wanneer je moet doorzitten en weer lichtrijden, maar dat gaat vast wel goedkomen
goldwing schreef:heb uit betrouwbare bron
de eerste lading boekjes word op 1 februari verzonden niet door de knhs zelf maar door een extern bedrijf
GeJe schreef:Ik lees net dat de uitlevering van de nieuwe boekjes nog wel even uitgesteld wordt: er is een snijfout gemaakt en dus zijn de boekjes niet bruikbaar (?). Goh... had ook eigenlijk niet anders verwacht van deze KNHS operatie.

Zal ik wel gedroomd hebben ofzow
haha
en bij het Z 204 ofzow?