Hoe bewaren jullie je rozetten?

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Corellaa

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 19:06

dat zijn ze niet eens allemaal kreeg niet alles op de foto! *oeps* maar goed dit zijn geen rozetten van een jaar, van 4 jaar ofzo. dus uiteindelijk valt het wel mee haha!
wij hebben dit overigens zelf verzonnen en heb er al heel veel leuke reacties op gehad, erg orgineel vinden de meeste het, eens wat anders dan wat touwtjes aan de muur!

Annemarie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 19:08

Eehm, ergens op m'n prikbord.
Maar ik heb er dan ook maar 1.

Ellebel

Re: Hoe bewaren jullie je rozetten?

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 19:09

In een doos en soms geef ik ze weg aan kleine pennymeisjes om mee te spelen. Zie je ze door de straat rennen met je rozet in hun haar... *schattig*

Oretha

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-01-06 19:10

Heb nog een leuk idee gehad van iemand anders. Diegene heeft ze in een vissenkom gedaan en dan heel netjes erin gelegd. Heb geen idee verder hoe. Maar vond het wel een leuk idee...zit je alleen weer met je goudvissen...waar laat je die dan weer

_San_

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 19:30

Ik heb ze allemaal aan mijn slaapkamerdeur hangen als die volhangt ta dan weet ik het nog niet

Marritt

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 19:33

Ik heb er niet heel veel, maar ik heb een soort wandkleed met allemaal gaatjes erin, waar je ze heel makkelijk aan kunt doen

persian

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 20:14

ik heb ze ook aan een lijntje net onder mijn plafond. toen op n gegeven moment mijn kamer rondom helemaal vol was ben ik precies onder dat lijntje een nieuw lijntje begonnen en ben nu ongeveer halverwege. maar mijn speciale rozetten van de keuringen die we doen met de paarden in binnen en buitenland of andere speciale wedstrijden hangen bij mijn bekers. heb nu 4 grote planken vol :):):)

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 20:15

ik heb ze op een plank geprikt met punaises. de oudere heeft me moeder allemaal weg gegooid, behalve die met een belangrijke betekenins(kampioens linten enz dus

Mies7

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 23:34

Ik heb ze in (3) plastic zakken opgeborgen... Had ze vroeger in m'n slaapkamer aan de muur hangen maar naar mate je ouder wordt, wordt dat een beetje penny-de-pony-achtig he haha!
Ben nog bezig met verhuisdozen uitpakken en wil ze eigenlijk wel netjes opbergen dus denk dat ik binnenkort maar eens zo'n grote rieten mand met deksel ga aanschaffen en dan prop ik ze daar in...

andiamo97

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 23:38

Ik steek ze altijd gewoon op mijn bekers.. Heel makkelijk en niet zo rommelig.

Karin

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-01-06 23:43

Ir111 schreef:
waar ik ze bewaar? in de prullenbak....

Zonde. Dan kun je ze net zo goed ter plekke teruggeven aan de organisatie, hebben ze er met een volgende wedstrijd nog wat aan. Er zijn vast mensen die er wél waarde aan hechten.

Ik heb al mijn lintjes uit mijn ponytijd nog, de oudste is uit december 1983, een roze die ik kreeg bij mijn eerste spelletjesdag. Mijn meest dierbare is de eerste echte prijs die ik won bij een wedstrijd, ik werd toen 4e. Dat is ook een oudje: uit juni 1984, was ooit blauw, is nu een soort van paars. Met een heel mooi plaatje met een dubbel paardenhoofd erop.

De lintjes van de afgelopen jaren zijn vooral herinneringslintjes, met een enkele keer een lint als prijs (meestal zijn bij de endurance alleen gebruiksvoorwerpen te winnen). Daar ben ik minder aan gehecht, maar ze staan wel vrolijk aan de muur.

Bij mij hangen ze aan twee kettinkjes onder elkaar achter mijn bureau in het computerhok.

Ir111

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 08:02

Karin schreef:
Ir111 schreef:
waar ik ze bewaar? in de prullenbak....

Zonde. Dan kun je ze net zo goed ter plekke teruggeven aan de organisatie, hebben ze er met een volgende wedstrijd nog wat aan. Er zijn vast mensen die er wél waarde aan hechten.

Ja, dat doe ik ook wel. Iig met de bekers.

Lielle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 08:09

ik heb de recente ergens achter tegen mijn boekenkast hangen met een touwtje, de oudere liggen in een plastic tas in de berging en de hele oude heb ik weggegooid muv een paar waar ik aan gehecht ben. Bekers gaan idem dito.

Squawk

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 08:12

ik sla spijkers in de muur, hang er een touwtje aan op en daaraan de rozetten

nikkeia

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 08:25

Ik heb in Duitsland 's gezien dat ze alle rozetten in een soort lijst hadden gehangen, met glas ervoor om stoflagen te voorkomen. Op zich heel slim, en makkelijk... Enige nadeel vond ik dat je dat alleen het 'rozet'-gedeelte ziet, en niet de linten die naar beneden hangen (is dat enigszins duidelijk?)...

Oretha

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-06 08:34

nikkeia schreef:
Ik heb in Duitsland 's gezien dat ze alle rozetten in een soort lijst hadden gehangen, met glas ervoor om stoflagen te voorkomen. Op zich heel slim, en makkelijk... Enige nadeel vond ik dat je dat alleen het 'rozet'-gedeelte ziet, en niet de linten die naar beneden hangen (is dat enigszins duidelijk?)...

Ja dat is wel duidelijk lijkt me aan de ene kant wel heel mooi en netje eigenlijk....misschien wel een leuk idee..

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 09:27

Ik heb de meeste gwoon aan de muur hangen. Een stuk of 10/15 liggen er op mn bureau (ben te lui om een nieuw touwtje op te hangen) en er hangen een paar op stal. Dit zijn dan alleen die van yentil.
Die met mn vorige pony liggen ergens in een doos

haffiefreak

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 09:42

Ik heb ze ook aan een touwtje aan de muur hangen (ik heb er nog maar 10 En rijd alleen onderlinge wedstrijden op de manege)
Ik heb er ook een foto van

En zoals je ziet ook bij mij het 'boog' probleem
Afbeelding

En mijn 1ste beker die staat op mijn kastje
Afbeelding

Ik heb trouwens aan elk lintje een papiertje hangen welke plaats, datum, soort wedstrijd en naam van de pony

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 09:59

haffiefreak schreef:
Ik heb trouwens aan elk lintje een papiertje hangen welke plaats, datum, soort wedstrijd en naam van de pony

Dat schrijf ik gewoon op de achterkant, naam pony, datum, klasse, waar en aantal pt.

secricible

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 10:50

Ik heb een vitrinekastje met al mijn bekers en daar dan de rozetten aanhangen. Soms meer dan 1 aan 1 beker, maar dat maakt me niets uit.

samoth

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 12:12

ik laat die rozetten op de touwtje hangen met datum-plaats-klasse-punten

Stinkmodder

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 12:16

Ik heb ze ook aan een touwtje te hangen. Op de achterkanten heb ik datum, plaats, klasse en punten te staan.

Maar ik ben hélemaal uitgekeken op mn kamer, als ik mijn nieuwe kamer krijg hou ik de bekers wel (staan op plankje) en mijn grote kampioenslint moet ook blijven, van de bixies .

kwitnie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 12:57

ik heb de linten van het de paarden die op stal staan boven de box hangen, in het gaas.
Als het er te veel worden leg ik ze in een plastic zak. Zo heb ik nog een volle liggen en heb ik vorig jaar een zak met 50 lintjes weggegeven aan een meisje wat het wel heel leuk vond (en zonde om weg te gooien)

de bekers en kampioenslinten staan bij mij op de kamer, op de kast,
AfbeeldingAfbeelding

2 kampioensbekers staan ook in de huiskamer met de foto van mijn moeder....( met dank aan haar)

Afbeelding

ik vraag me soms ook wel eens af wat de ruiters doen de in een regio rijden waar alleen maar eremetaal word weggegeven. Momenteel word dat bij ons gelukkig niet gedaan. Maar mijn zus heeft nog ladingen bekers liggen van toen ze dat hier wel deden. ( ik moet er niet aan denken om bij al de linten die ik heb ook nog een beker te hebben )

MissFoetsie

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 13:05

Hier krijg je ook bijna geen bekers meer, is nu veelal geld. De bekers die ik heb staan nu nog in de vensterbank op mijn zitkamer. Die passen niet in mijn prijzenkast. Mijn vader maakt zo`n boekenplank aan de muur van mijn kamer en dan zet ik ze daarop.

Langs 3 muren van mijn zitkamer heb ik een lint hangen over de hele lengte van de muur (ik heb een blauwe, rode en oranje lint hangen). En de lintjes hang ik dan daaraan. Ook mijn kampioenslint.

Mowoah

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-06 13:27

Ik heb mijn rozetten in een tas zitten
Mijn bekers zitten nu in een doos, ik had een prijzenkast, maar daar pasten ze niet meer in
Nu krijg ik een glazen vitrinekastje, hopen dat ze daar maar in passen