Rijden jullie voor de punten of de klassering?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Nibbit

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 14:33

Ik rij in principe voor de punten, maar als ik er 10 heb en de 'druk' er een beetje af is, ga ik wel voor de prijzen totdat ik klaar ben voor de volgende klasse.

mmmarieke

Re: Rijden jullie voor de punten of de klassering?

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 16:27

haha tuurlijk rijd ik ook voor de punten! mijn pony rijdt onderling al M1, maar officieel nog niet, dus zodra ik 10 wp bij elkaar heb, ga ik mooi over!

Suzy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 20:20

Ik rijd voor de klassering, en niet dat ik telkens eerste wil staan (ik sta vaker eerste van onder ), maar daaruit kan ik beter zien hoe goed/slecht ik heb gereden. Tijdens de proef voel ik meestal al wat misgaat, en zie dit dan ook op de coupon terug.
En als je nou 1 staat met geen winstpunt, mag je er denk wel vanuit gaan (wel natuurlijk bij een groot deelnemersveld), dat je toch redelijk goed op de weg zit en dat je dan toevallig een streng jurylid te pakken hebt.
Als je werkelijk goed genoeg bent om in een klasse hoger te starten komen die winstpunten wel vanzelf..

Concorde

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-01-06 21:00

Hangt van het paard af. Eerder met m'n eigen voor beide, ik wilde er ieder concours wel een keer 'bij zitten' zeg maar. Nu gaat het even wat minder dus rij nu gewoon voor de wp's.
Met de jonge Friese merrie die ik een paar keer heb gestart reed ik voor de wp's. Ze was 3 jaar, en gewoon nog niet zodanig bevestigd dat ik haar in de prijzen kon rijden.

esmeejj

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 01:42

Ik vind punten rijden belangrijk en als je goede punten rijd zit je ook over het algemeen hoog in de klassering.. maar ik was laatst 1ste met 153 punten nousorry maar dan ben ik echt niet tevreden!

knightloekie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 14:14

Voor de punten.. en het is natuurlijk leuk als je dan ook nog eens bovenaan staat!!

Presley

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 15:51

Voor de punten
Een prijs is natuurlijk altijd wel mooi meegenomen