Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

helaas en heb nu dus ook weinig zin om te rijden. Ik vond het gewoon superleuk om bij mijn pony te zijn, met hem samen te zijn en gewoon lekker bezig zijn.
"Maartje wat doe je nu? " "maar mama die lijn is gebroken, en alsie gebroken is kun je niet zo maar doorrijden want dan val je in een gat
" maartjuh schreef:Bij KNHS ben ik begonnen zodra ik mocht, was 6 jaar? of 8 jaar? Nja iig iets in die richting. Dacht 6... (nja je weet wel hoe dat gaat, beetje proefje rondhobbelen)
Ik dacht dat gebroken lijn echt gebroken was, dus zodra ik op x kwam ging ik heel de bak doorrijden"Maartje wat doe je nu? " "maar mama die lijn is gebroken, en alsie gebroken is kun je niet zo maar doorrijden want dan val je in een gat
"
sandyjorgen schreef:ik was 25 toen ik met mijn Haflinger voor het eerst op wedstrijd ging.
Ben nu 28 en in het Z1 beland!!!!!!!!!!!!!!!!!! het kan dus toch.
maartjuh schreef:Bij KNHS ben ik begonnen zodra ik mocht, was 6 jaar? of 8 jaar? Nja iig iets in die richting. Dacht 6... (nja je weet wel hoe dat gaat, beetje proefje rondhobbelen)
Ik dacht dat gebroken lijn echt gebroken was, dus zodra ik op x kwam ging ik heel de bak doorrijden"Maartje wat doe je nu? " "maar mama die lijn is gebroken, en alsie gebroken is kun je niet zo maar doorrijden want dan val je in een gat
"