Imitador schreef:Rubywhite, jij komt zeker met een goed idee. Voor de rest:
IK WEET NOG NIET WAAR HET IN DE DIVERSE PLAATSEN WORDT GEHOUDEN, WE HEBBEN NOG GEEN LOCATIES!
Dus als je een idee hebt...
(ik heb zelf erg weinig zin meer, wie helpt mij?! Ik heb het hartstikke druk met school en kan het niet bolwerken en zie op tegen al het georganiseer, hoewel ik organiseren wel heel leuk vind...!!!)
Ik zit altijd boordevol goede ideeën, en die zijn vaak nog voor nop ook
Ik weet wat het qua organisatie inhoud en met mijn huidige drukke schema kan ik er moeilijk veel tijd in steken omdat ik eerst andere prioriteiten heb (sorry bokkers). Maar ik wil best kijken of ik het eea kan regelen qua lokatie/accomodatie etc.
Het belangrijkste is, dat je eerst gaat kijken wie er in de organisatie komt en wie welke taken op zich neemt. Ga je het officieel doen via de knhs ja of de nee?
Dan is het belangrijk te zien hoeveel mensen je bij elkaar kan krijgen voor de organisatie en dat je de taken gaat verdelen. Ook heb je vrijwilligers nodig voor de rekenkamer, ringmeester etc. Er moeten juryleden geregeld worden, schrijvers etc.
Dan moet je kijken welke accomodaties je kan gebruiken, wat de kosten zijn en wie regelt er bijv. hekjes etc. Hoeveel mensen komen er en hoe gaat het met de verzekering?
Stel dat je bij een boer het land mag gebruiken, dan zou ik toch wat zaken goed op papier zetten. Stel je voor dat iemand van zijn paard afvalt en de boer aansprakelijk stelt...die boer zit er niet op te wachten, andersom, stel dat het land zo vertrapt wordt en de boer wil van jullie geld zien...allemaal dingetjes om over na te denken. Als je het via de KNHS doet ben je er tegen verzekerd, en kun je zowel mensen mee laten rijden waarvan de punten tellen als mensen zonder startkaart. Maar goed, dat zit je ook weer met jury`s etc.
Ik heb 2x geprobeert een concours op te zetten voor alleen bonte paarden de 1e keer zouden we het op een thuis accomodatie doen wat we met geen een verzekering rond kregen. De 2e keer is het helaas niet doorgegaan omdat veel deelnemers voor de wedstrijd afzegden. Er is genoeg vraag naar een 3e poging maar ik brand me mijn handen er niet meer aan. Beide voorbereidingen hebben me 2jaar gekost en ik vind het altijd nog zonde van mijn tijd geweest