Krijg ik startkaart nog voor 1 januari denken jullie..?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Jadee

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-06 15:34

jaa daar heb je wel gelijk in..

gekke_koei

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-06 14:07

ik heb dus even mijn vereniging gebeld vrijdag, want mijn startkaart heb iknog steeds niet... wat blijkt.. 1 of andere trut heeft een envelop onder de stoel laten schuiven en is dus die envelop met uiteraard mijn startkaart gegevens niet op tijd verstuurd voor 1 december!! dus ik kan nu lekker mijn wedstrijd afzeggen van de 15e omdat ze ontzettend slordig zijn geweest daar op die vereniging... ik ben echt pissed....
ga ook wel even laten merken dat ik hier niet van gediend ben ik ik er notabene zelf achteraan moest bellen en ik daar niet over in gelicht ben... want ze wist dit dus al begin december...

zucht... misschien deze week zegt ze dan.. heb toch nix aan misschien.. flinke domper weer...

Keesje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 12:38

pff wat een gedoe met die startkaarten allemaal!

ik heb even een vraagje en vond het een beetje onzinnig om daar een nieuw topic over te maken, en jullie weten het vast wel

hoeveel kost het om een startkaart aan te vragen? wanneer ik nu een startkaart aan zou vragen word dat mijn derde startkaart maar ik heb echt geen idee meer hoeveel ze kosten...

het is toch ook zo dat als je hem via je club aanvraagt je een bepaalde korting krijgt of iig minder betaalt dan wanneer je het gewoon via KNHS doet individueel?

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-06 12:50

dat is op te zoeken in de tarievenlijst van de KNHS, en er is geen korting. Aangezien ook de vraag van TS inmiddels beantwoord is (Nee ) zet ik dit topic op slot.