wedstrijddoelen 2006, hebben jullie ze al?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

JollyJumper

Re: wedstrijddoelen 2006, hebben jullie ze al?

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 20:52

Tja, eigenlijk heb ik mijn doel al dit jaar gehaald. Ik wilde graag M1 met wp worden en dat heb ik dus nu al gehaald. Maar dit smaakt natuurlijk naar meer, vooral omdat Jumper het super doet momenteel. Aan het eind van het jaar M2 starten zou dus wel leuk zijn. Af en toe een leuk prijsje winnen ook. En misschien iets minder pech bij de selecties zou ook leuk zijn. ( dit jaar door een gigantische hagel en onweersbui met 1 puntje te weinig net de kampioenschappen gemist.... )
Maar het allerbelangrijkste voor mij is toch nog altijd mijn Jumperke gezond en vrolijk houden, ook in 2006 .

JumpingRider

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 20:54

ik wil in Januari L-springen starten met Flame.
Ik moet nog 2 winstpunten, en ik heb nog 1 wedstrijd.
dus ik hoop dat ik hem foutloos rijd!

En ik wil de selecties in de zomer goed rijden!

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 22:12

Ik wil graag Z starten in 2006, ik ga dr ook helemaal voor volgend jaar. Sydney is helemaal nagekeken, bleek scheef in zijn bekken te zijn en hij gaat nu al enorm vooruit. Je kan echt merken dat ie alles makkelijker doet. Ik hoop dus dat ik dat in 2006 verder uit kan bouwen en wil dus dan wel Z gestart zijn...

Piaffe

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-12-05 22:46

Mijn doel is om lekker te starten en met goed gevoel door de M proeven te sturen. Ik wil gewoon fijn rijden en kijken wat de jury ervan vindt.
Winstpuntendoelen stel ik niet en zijn voor mij ook niet heel belangrijk. Natuurlijk heb ik ze nodig om hoger te kunnen gaan starten, maar ik haal juist enorm veel voldoening uit mijn training en wedstrijden zijn wat mij betreft bijzaak.

Als de training vooruit gaan, gaan het gevoel en de resultaten op de wedstrijden ook vooruit.

BertinaBvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 10:57

Ik ga proberen met mijn mannetje naar de L1 te komen
we hebben afgelopen seizoen 5 wp's gereden hoop er nu toch weer zoiets te rijden
(even afwachtend op hoe de nieuwe proeven gaan lopen )

En wil na dit zomer seizoen als voorbereiding onderling L1 gaan starten kijken hoe dat gaat

Gulpje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 11:00

Ik ga proberen M1 startgerechtigd te worden.

Eline

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 11:08

Dan hier het laagste doel tot nu toe: B + 1 worden

Ik heb nog nooit gestart, m'n verzorgpaard ook niet, en volgend jaar ga ik het als de financieën wat mee gaan zitten proberen

Evy

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 11:32

Het doel van vorig jaar heb ik iig gehaald, ik ben M1 startgerechtigd geworden

Het volgende doel is om 5 winstpunten te halen in de M1
Dan zijn we op de helft

Anoukie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 12:07

Z startgerechtigd te worden, dat is mijn doel .

jantina

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 12:12

Ellende schreef:
Dan hier het laagste doel tot nu toe: B + 1 worden

Ik heb nog nooit gestart, m'n verzorgpaard ook niet, en volgend jaar ga ik het als de financieën wat mee gaan zitten proberen

Dit is ook mijn doel
Ik start voor het eerst officieel met mijn vierjarige. Ik wil gewoon vooruit gaan, veel leren en lekker rijden en dan eens kijken hoe het gaat.

MarijkeBun

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 12:22

Piaffe schreef:
Mijn doel is om lekker te starten en met goed gevoel door de M proeven te sturen. Ik wil gewoon fijn rijden en kijken wat de jury ervan vindt.
Winstpuntendoelen stel ik niet en zijn voor mij ook niet heel belangrijk. Natuurlijk heb ik ze nodig om hoger te kunnen gaan starten, maar ik haal juist enorm veel voldoening uit mijn training en wedstrijden zijn wat mij betreft bijzaak.

Als de training vooruit gaan, gaan het gevoel en de resultaten op de wedstrijden ook vooruit.

Ik kan er niets meer aan toevoegen.
Dit zijn precies de woorden die ik wilde zeggen, maar dat M is voor mij nog iets te hoog gegrepen. ik hoop in 2006 het L2 bijna uit te rijden met inderdaad een fijn gevoel en de training nog beter. dit gaat al super, dus mag eigenlijk niet te veel miepen

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 12:31

mijn doel heb ik al gehaald, heb gezegd toen ik Times kreeg dat ik ooit M1 wilde zijn.
Nu wil ik voor het einde van 2006 M2 met winst zijn.

Ook wil ik weer gaan springen aankomend jaar en dan wil ik doorrijden naar iig het M. Ben nu L.

Verder hoop ik mijn 2,5 jarige ruin goed zadelmak te krijgen en te kunnen verkopen.

ushi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 12:37

Mijn doel is dit raar Heideconcours starten! Heb deze zomer een ongeluk met een paard gehad(De week voor heideconcours) en kon toen een heel tijdje niet praten en niet normaal eten. En als ik dan dit jaar heideconcours kan starten zou echt super zijn!!!

joyce B

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 13:04

Voor mij is 2006 een hele nieuwe start!

Heb 2 nieuwe paarden te rijden gekregen en de derde wordt nu zadelmak gemaakt en daar mag ik straks voor het eerst op klimmen

Romana is drachtig en dat gaan niet zo lekker nu met rijden. Erg moeilijk in haar lijf en met de aanleuning. Met haar is het doel van de zomer een fijn ontspannen en nagevelijk B-proefje kunnen rijden.

Altana en ik zijn hard aan het werk om te proberen een fijne combinatie te worden. Er moeten veel spieren opgebouwd worden en gewrichten weer losgereden. We zullen gelijk L2 moeten starten en begin maart zullen we een proefje rijden om te kijken hoe we ervoor staan.
Doel voor 2006 is dus L2 winstpuntwaardig rijden, en als dat vlot lukt, de punten voor de M1 proberen bij elkaar te rijden.

Met vitana is het doel haar na het beleren rustig aan wedstrijdklaar te krijgen en misschien (einde) van het jaar in de B te kunnen starten.

Miss_Petit

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 19:57

Ik ben dit jaar gestart, en ben na 7 wedstrijden B + 8, mijn doel voor 2006 is denk ik een redelijke en haalbare en dat is L1 + 5

Graag zou ik dit jaar ook een oefenparcoursje rijden, en eens een crosstraining doen.

Belangrijkste is dat de vooruitgang in blijft zitten en dat we er beide plezier in blijven hebben

Raiza

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 20:27

Mijn wedstrijddoel voor 2006 is om Z geklasseerd te zijn.
Half januari heb ik mijn eerste wedstrijd in het M2, na een wedstrijdstop van 7 maanden. Mijn paard is geopereerd aan een tumor onder de singel en heeft 5 maanden stil moeten staan. Sinds een paar weken zijn we weer rustig aan het trainen. De eerste maanden wil ik maar 1 wedstrijdje in de maand gaan rijden en als dat lekker gaat dan deze zomer iets vaker starten.
Ik heb 1,5 jaar gedaan over de B naar het M2, hoop M2 naar Z1 in 1 jaar ook gaat lukken

anydale

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-12-05 21:57

Eusebio schreef:
anydale schreef:
Ik hoop voor 2007 Z2 met winstpunten te worden en ik wil een kur op muziek rijden!

Je haalt de woorden uit mijn mond Anydale, voor mij geld hetzelfde voor dressuur.
Met springen wil ik dan L met winst zijn.
Het gaat allemaal gebeuren in 2006, maar het belangrijkste blijft dat we alletwee gezond en gelukkig blijven.

Ik wil zo graag een kur rijden! ben al een half jaar bezig met muziek beluisteren etc. Een proef ga ik na april pas maken omdat er dan nieuwe proeven komen, maar zodra ik Z1 ben ga ik een kur rijden

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 07:57

ik zou graag voor december 2006 Z2 startgerechtigd, of zelfs al een keer Z2 gestart willen zijn

Renske_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 12:41

Eusebio schreef:
anydale schreef:
Ik hoop voor 2007 Z2 met winstpunten te worden en ik wil een kur op muziek rijden!

Je haalt de woorden uit mijn mond Anydale, voor mij geld hetzelfde voor dressuur.
Het gaat allemaal gebeuren in 2006, maar het belangrijkste blijft dat we alletwee gezond en gelukkig blijven.

dit was ook altijd mijn doel, maar kwam helaas veel ellende qua gezondheid paard tussendoor, incl afkeuren en dus geen wedstrijden meer, mn doel ooit Z1 starten met hem heb ik iig wle gehaald, nieuwe doel was Z2+wp en kur, maarja dat laatste is nooit gelukt en zal met hem ook nooit lukken

dus nu moet mn nu 2,5 jarige paard deze droom maar gaan waarmaken, gaat alleen nog ff duren haha eerst maar eens zien of ze straks braaf is onder het zadel

@ Rockey, dat gaat je vast lukken, Z1 is beter te rijden dan de M2 en als ie de oefeningen al kent, heb jij je wp's in het Z1 straks zo bij elkaar

Remember

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 12:57

In het Z starten is toch wel een doel, maar belangrijker vind ik dat het paard heel blijft en het leuk blijft vinden (en ik ook natuurlijk!).

Ik hoop in ieder geval met plezier en leuke, voldoening gevende resultaten te blijven starten !

rockey

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 21:52

[/quote]
[/quote]

dit was ook altijd mijn doel, maar kwam helaas veel ellende qua gezondheid paard tussendoor, incl afkeuren en dus geen wedstrijden meer, mn doel ooit Z1 starten met hem heb ik iig wle gehaald, nieuwe doel was Z2+wp en kur, maarja dat laatste is nooit gelukt en zal met hem ook nooit lukken

dus nu moet mn nu 2,5 jarige paard deze droom maar gaan waarmaken, gaat alleen nog ff duren haha eerst maar eens zien of ze straks braaf is onder het zadel

@ Rockey, dat gaat je vast lukken, Z1 is beter te rijden dan de M2 en als ie de oefeningen al kent, heb jij je wp's in het Z1 straks zo bij elkaar
[/quote]

jouw droom zal vast uitkomen!! als wisje zich goed laat berijden maar zie het goed komen met jullie

ik hoop met c dit jaar het liefst nog Z2 te zijn, eerst nog de M uit rijden en dan de Z1 in, want misschiendat ik in 2007 een veulentje wil gaan fokken met haar... mag ze even lekker rustig aan doen [/quote]

stalleke

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 22:11

Mijn wedstrijd doel voor 2006 is M1 met winstpunten te zijn hoger is altijd mooi meegenomen

Marijkjuh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 22:13

Nou hier komt dan het ultieme doel
Ik ga proberen een proefje te rijden zonder dat Romeo overal van schrikt, dus achteruit hupst of keihard wegvliegt. En dat we dan niet een historische lage score halen

Dennis

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-12-05 22:35

Een knappe wagen kunnen kopen zodat ik kan starten.
Mijn doel met Roosje is minimaal L+wp te worden ivm het prestatie predicaat. Maar ze loopt thuis al zowat op M nivo voor de wagen(binnen 3 maanden nadat ze betuigt was!!!).
Eerst maar morgen even aankijken wat de VA over haar oog zegt, maar L+wp moet ook met slechte ogen haalbaar zijn!

Angel moet ik ff zien hoe ze volgend jaar loopt na haar dracht, volgens de VA is ze afgeschreven maar daar loopt ze nog veel te goed voor(het wisseld wel wat).

AntheaV

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-12-05 09:17

Mijn doelen voor 2006:
met het paard ga ik in april ongeveer in de B starten. Het is de bedoeling dat die aan het eind van het jaar L loopt, maar dat moet wel kunnen lijkt me.

met mn pony mag ik als het goed is in de zomer weer beginnen. Ik hoop dat ik dan weer echt mag trainen en dan wil ik haar dressuurmatig goed doortrainen zodat ik dit jaar in het Z1 kan starten