)Maar het allerbelangrijkste voor mij is toch nog altijd mijn Jumperke gezond en vrolijk houden, ook in 2006
. Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
.
. Ellende schreef:Dan hier het laagste doel tot nu toe: B + 1 worden![]()
Ik heb nog nooit gestart, m'n verzorgpaard ook niet, en volgend jaar ga ik het als de financieën wat mee gaan zitten proberen
Piaffe schreef:Mijn doel is om lekker te starten en met goed gevoel door de M proeven te sturen. Ik wil gewoon fijn rijden en kijken wat de jury ervan vindt.
Winstpuntendoelen stel ik niet en zijn voor mij ook niet heel belangrijk. Natuurlijk heb ik ze nodig om hoger te kunnen gaan starten, maar ik haal juist enorm veel voldoening uit mijn training en wedstrijden zijn wat mij betreft bijzaak.
Als de training vooruit gaan, gaan het gevoel en de resultaten op de wedstrijden ook vooruit.

Eusebio schreef:anydale schreef:Ik hoop voor 2007 Z2 met winstpunten te worden en ik wil een kur op muziek rijden!
Je haalt de woorden uit mijn mond Anydale, voor mij geld hetzelfde voor dressuur.![]()
Met springen wil ik dan L met winst zijn.![]()
Het gaat allemaal gebeuren in 2006, maar het belangrijkste blijft dat we alletwee gezond en gelukkig blijven.
Eusebio schreef:anydale schreef:Ik hoop voor 2007 Z2 met winstpunten te worden en ik wil een kur op muziek rijden!
Je haalt de woorden uit mijn mond Anydale, voor mij geld hetzelfde voor dressuur.![]()
Met springen wil ik dan L met winst zijn.![]()
Het gaat allemaal gebeuren in 2006, maar het belangrijkste blijft dat we alletwee gezond en gelukkig blijven.

!

maar zie het goed komen met jullie 
[/quote] 
hoger is altijd mooi meegenomen