Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
oversized schreef:En tuurlijk zijn er ook juryleden waarbij ik omgekeerd op mijn paard kan gaan zitten en dan nog een winstpunt haal..
CGJ12 schreef:oversized schreef:En tuurlijk zijn er ook juryleden waarbij ik omgekeerd op mijn paard kan gaan zitten en dan nog een winstpunt haal..
Zien ! Zien! Zien!![]()
![]()
goldwing schreef:Waarom de jury er bij zetten en weten dat je door dat stukje info op de dagen voor de wedstrijd weer dagen mensen zit te bellen achter je computer moet zitten om de startlijsten weer te veranderen en het risiko lopen omdat de meeste secretarissen van een vereniging er nog gewoon een 40 urige werkweek naast hebben, je eigen paard moet laten staan omdat ook wij maar net zo veel vrije uren hebben op een avond als ieder ander
Het komt gewoon heel vaak voor dat ik zelf wedstrijd moet rijden bij onze eigen vereniging en dat ik in 4 dagen niet op mijn paard heb gezeten puur om de wedstrijd goed qua planning te houden en dus bij afmelders mensen moet gaan bellen die de plaatsen opvullen
Ik ken bijna alle jury's maar zal bij een andere vereniging nooit afmelden omdat er een bepaalde jury zit die mijn schimmel merrie niet mooi vind of die bij ons niet meer word gevraagd om te jureren want geloof maar dat ze me dan afstraffen ze kennen allemaal mijn naam net zo goed als ik de hunne ken
Afmelden omdat de jury je niet aanstaat is onzin en daarom ook de namen vermelden van de jury op de startlijst
Denk maar eens aan het werk wat je er een secretaris van een vereniging mee bezorgd en die doen het ook alleen maar uit liefdadigheid en zitten hun eigen tijd aan andere mensen te besteden om hun een leuke wedstrijd te laten rijden
Anya schreef:Waarom denken mensen dat je niet komt omdat je bang bent geen winst te rijden? Als ik de reacties hierboven zo lees zijn er andere redenen om niet bij (vaak maar één) bepaalde juryleden te starten.
Alle respect voor vrijwilligers, maar een vereniging die bijvoorbeeld al jaren dezelfde jury inhuurt (gebeurt), is voor mij een gevalletje 'gemak dient de mens" van de betreffende vereniging. Het is vaak zo makkelijk om te klagen. Van alle kanten. Maar als er van duidelijk meer kanten geklaagd wordt, dan is een klein onderzoekje misschien op zijn plaats i.p.v. een dreigementje het circuit ingooien. Tja.. sorry, dan maar niet starten bij die vereniging zou ik zou denken.
Anya schreef:eh goldwing, ik doelde of de post onder de jouwe. Waarbij mensen wordt verteld dat als ze nu niet komen, ze de volgende keer niet hoeven komen. Dat vind ik foute boel persoonlijk.
Maar verder zal het mijn redelijk aan de billen oxideren. Ik rij met veel plezier western tegenwoordig. En wij hebben de regel dat een jury maar 1x per jaar op een bepaalde lokatie mag jureren.
Anya schreef:@daffodil. Dát kan ik wel begrijpen.
Maar stel ik kom altijd en bel 1x op met de melding sorry ik kom niet want ik heb toevallig erge ruzie met jury x. Dat vind ik dus wat anders. Ik bel netjes, ik betaal netjes en kom andere keren keurig wel.
.