Voor/nadelen van S&T

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Miss_Monet

Re: Voor/nadelen van S&T

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 19:08

Nou, dat moet je denk ik zelf weten. Ik weet niet hoe jouw paard op zo'n S&T reageert.. misschien kan je er een van iemand lenen ofzo. Succes!

Somebody_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 19:12

chalotje schreef:

Je praat Wouter een beetje na Missmiekie
Ik vind dat je het zeker moet proberen. Het kan zijn dat ie met S&T wat minder drammerig is, omdat je dan net wat meer te vertellen hebt.
Succes ermee!

en hij mij, we zijn het gewoon eens ik had namelijk in het berichtje voor hem hetzelfde gezet als waar zijn verhaal op gebaseerd is. lekker muggenziften is dit dus weer van je!
zie dikgedrukt!!!
maar dan praat je mij ook na, want ik zei ook succes alleen dan met andere woorden en dat ze het gewoon een keer moet proberen heb ik ook gezegd, ohhooo* jemig hoe kinderachtig zeg *

AnneG

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 19:36

missmiekie schreef:
chalotje schreef:

Je praat Wouter een beetje na Missmiekie
Ik vind dat je het zeker moet proberen. Het kan zijn dat ie met S&T wat minder drammerig is, omdat je dan net wat meer te vertellen hebt.
Succes ermee!

en hij mij, we zijn het gewoon eens ik had namelijk in het berichtje voor hem hetzelfde gezet als waar zijn verhaal op gebaseerd is. lekker muggenziften is dit dus weer van je!
zie dikgedrukt!!!
maar dan praat je mij ook na, want ik zei ook succes alleen dan met andere woorden en dat ze het gewoon een keer moet proberen heb ik ook gezegd, ohhooo* jemig hoe kinderachtig zeg *

Zo, lekker snel aangebrand zeg....

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 19:38

jij blijkbaar pfttt... we gaan hier offtopic!!!
ontopic: wanneer ga je het proberen??ben benieuwd

oosterhoff

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-12-05 19:38

Voor alle mensen die dit topic willen vullen. Schrijf iet zinnigs. De rest Via PB!!!

Snipsnap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-12-05 23:55

Ik ga het denk ik aankomende maandag proberen als hij het niet vergeet. en als het goed gaat koop ik er zelf een anders blijf ik gewoon met het bit rijden waar ik nu mee rij.

haha had trouwens niet verwacht dat in dit topic gezeur kwam

Kelly_Taco

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 00:01

Ik rij zelf ook met een D pony met S&T.
Voornamelijk alleen op wedstrijden.

Thuis train ik hem 2 dagen met S&T en 2 dagen met dubbel gebroken trens.
Wil namelijk wel dat hij fijn op zijn trens blijft lopen.

Tot nu toe bevalt dit me prima.

Snipsnap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-12-05 02:34

ja zag ook foto's van jou en taco en vind dat je best goed met s&t omgaat ik hoop dat het mij ook zo gaat lukken. ik heb 30 december mijn laatste wedstrijd bij de pony's na een paar maanden dus zal dan nog niet te vaak moeten oefenen met s&t omdat dan misschien mijn proef helemaal verkeerd gaat. train zo af en toe met s&t misschien dat ik de eerste wedstrijden bij de paarden ook nog wel gewoon op mijn ongebroken trens ga rijden en wanneer het goed gaat dan met s&t heb eigenlijk nog alle tijd om er mee te gaan rijden. en alles hoef niet in een keer perfect te zijn

Lielle

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-12-05 09:23

Toch nog even het verzoek aan de kibbelaars hier om dit soort discussies buiten het topic te houden. Gebruik van hoofdletters en leestekens zou ook fijn zijn.

Snipsnap

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 14-12-05 10:53

Nou ik heb dus maandag met S&T gereden, en in het begin zat ik zelf echt in de knoop met de teugels maar toen we weer wat verder waren ging het super. Mijn pony heeft nog nooit zo fijn gelopen in de les. Mijn pony heeft dus 2 maand rust gehad omdat ze een rugblessure had, en ik kan nu echt merken dat die voorbij is, want ze loopt echt super Ik ben gister ook gelijk naar een ruitersport zaak gegaan en heb er gelijk een aangeschaft. Nu moet ik straks nog 1 keer bij de pony's starten en de week erna bij de paarden dus moet ik nog wel even oefenen maar niet te veel met S&T.