Selecties Kring Midden Noord-Holland. Wie?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Mizsz_Kitty

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 20:09

haha ken ik me voorstellen...moest je vandaag ook weer rijden? bij de beste 4 van de L?

ff oftopic..vera heeft salvador al mee had ik gezien vanochtend :p

mylo

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 20:13

ja en ze is er heel blij mee!!! Ook een onwijs leuk dier trouwens!! Nee ik mocht vandaag niet rijden! en dat kwam door die minder leuke jury in de eerste proef! als die mij de punten had gegeven die het waard was had ik wel door gemogen!! Ik had nog wel een toeschouwer gister avond... Degene waar tyler vandaan komt dan weet jij wel wie ik bedoel...!!!

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 20:23

Weet iemand de uitslag al van beide dagen?

Michelle85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-06 23:31

Yvette12 was de 1e proef (die zeer hoog gejureerd was!) 4e met 164+ en de 2e proef had ze 157 (veel te laag!). Gemiddeld 6e van de zaterdag en dus niet door naar de 3e proef.

Verder vond ik dat heel veel paarden niet over de rug liepen en er liep er zelfs 1 bij die niet rad liep. Dit paard is overigens wel doorgegaan naar de 3e proef!!! Ik heb me lopen verbazen over de punten die zowel de 1e jury als de 2e jury gaven. Zo was er een meisje met een dikke wp, terwijl het paard niet normaal kon galopperen en een paar keer staakte!!
De 1e proef was er dus over het algemeen te hoog gejureerd, waardoor de helft van de deelnemers in de 160 punten had. Hierdoor waren de punten van de 2e proef van grote invloed. Ja dan krijg je dus dat je 3 combi's hebt met 322 ofzo iets, en dan gaat degene die het hoogste cijfer achterin heeft van de 2e jury door. Dus wij hadden een klein beetje pech.

Maar vandaag de laatste 2 punten voor de L2 behaalt. Dus ik was niet voor niets mijn bed uit om half 7
In 8 proeven de L1 door, das toch best netjes voor een 4 jarige Nu op naar L2.
Nog veel succes morgen !!

VValar

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 00:07

Ok dat is duidelijk, bedankt voor het verslag. Zonde dat je zus trouwens niet door is. Maarja, het is en blijft een jurysport hè. En nu iig lekker L2 starten! Wens haar maar succes. Misschien kom ik haar nog een keertje tegen

spokey

Re: Selecties Kring Midden Noord-Holland. Wie?

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 08:10

Evengoed gefeliciteerd met je punten .

Ik moet straks. Het word een lange dag vandaag (veel wachten), gisteren lekker gereden maar ja dat zegt niks over vandaag .

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 08:22

Oja hoe was de bodem van de bak gebleven?

Was die niet te zwaar geworden?

Michelle85

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-01-06 22:55

Nee, de bodem was goed te doen hoor, ze hadden hem goed gesleept en ook de binnen baan werd na de eerst proef gesleept en geharkt!!

Maar weet iemand toevallig al uitslagen van vandaag of gisteren??

spokey

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 13:47

De uitslagen staan op startlijsten.nl

Dressuurgek

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-01-06 14:37

Ik moest gister in de M2 rijden en ik was overall 3de geworden dus mag naar de noord-hollandse, toen ik mijn 2de proef moest starten vond ik de bak erg zwaar geworden na 7 combinaties, vooral in de hoeken en wendingen....maar het is allemaal goed gekomen