Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
missmiekie schreef:@chalotje: ja omdat ik hem ergens voor moest bellen en mocht barbara hierop reageren: neej van jou heb ik idd zn werkmobiel gehad, die idd ook op de site staat
daarnaast: ik heb hem niet op zn andere 06 gebeld, omdat het niet meer nodig was, waar het voor was: was voor een clinic en een stage(maar daar had ik zn werkmob voor) zo snappen jullie het nog?
oftewel: ik heb hem daar niet op gebeld, heb hem sowiezo niet meer gebeld, omdat het niet meer doorging-> voor de mensen die het zich afvragen, neej hij weet niet wie ik ben(iig dat denk ik) genoeg informatie??
![]()
chalotje schreef:Michelle, je bent niet de enige met een groot paard hoor, aangenaam!
missmiekie schreef:@chalotje: ja omdat ik hem ergens voor moest bellen en mocht barbara hierop reageren: neej van jou heb ik idd zn werkmobiel gehad, die idd ook op de site staat
daarnaast: ik heb hem niet op zn andere 06 gebeld, omdat het niet meer nodig was, waar het voor was: was voor een clinic en een stage(maar daar had ik zn werkmob voor) zo snappen jullie het nog?
oftewel: ik heb hem daar niet op gebeld, heb hem sowiezo niet meer gebeld, omdat het niet meer doorging-> voor de mensen die het zich afvragen, neej hij weet niet wie ik ben(iig dat denk ik) genoeg informatie??
![]()
Barbara_m schreef:missmiekie schreef:@chalotje: ja omdat ik hem ergens voor moest bellen en mocht barbara hierop reageren: neej van jou heb ik idd zn werkmobiel gehad, die idd ook op de site staat
![]()
Klopt, ik denk dat hij het ook niet erg op prijs zou stellen, wanneer ik jan en alleman die op zoek zijn naar een stageplaats, zijn privenr zou geven. (Bedankt anonieme tipgever).
Powerlover schreef:Mhhhhh....Volgens mij is Barbara de enige die LvL persoonlijk kent, en de rest maar Wanna be's zijn....