Morgen Clinic Laurens van Lieren

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 18:32

Hahaha hou ik je aan! Wanneer spreken we af? Normaal maak ik niet dit soort opmerkingen, maar kwam gister in het huiskamertopic van LvL (die ik ff van het begin heb gelezen (naja foto's gekeken) wat dingen tegen waar ik erg om moest lachen! Vooral omdat ik dit al veel langer allemaal weet en dat er eindelijk hier mensen het ook weten!

Maar On topic, ben nog steeds erg blij met mn complimentjes, vertel ze dan ook aan iedereen! haha Was gister bijna naar mn jury gegaan om even te vragen hoe zij het zo kan zien terwijl ik gister dit hoorde van Laurens! haha (jury vond Ol er wel zeer verzorgd uitzien, ja leuk, maar wat koop ik daarvoor?) haha

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 19:37

hahaha, ach ja ze weet alles van m joh hihi kuch kuch, maar iig ik heb echt zn nummer.... en dat van ******* weten wij sinds het topic geloof ik

Needje

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 19:46

Niet zo moeilijk. Z'n nummer haal je gewoon van de site.....

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 20:11

zn prive 06-nummer slimpie, anders zou ik het toch niet zeggen.....
ik weet ook wel dat je zn 06 vd site kan halen

AnneG

Re: Morgen Clinic Laurens van Lieren

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 20:18

Hoe ben jij eraan gekomen dan? Vast ook via via?

AnneG

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 20:19

Michelle, je bent niet de enige met een groot paard hoor, aangenaam!

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-11-05 20:22

@chalotje: ja omdat ik hem ergens voor moest bellen en mocht barbara hierop reageren: neej van jou heb ik idd zn werkmobiel gehad, die idd ook op de site staat
daarnaast: ik heb hem niet op zn andere 06 gebeld, omdat het niet meer nodig was, waar het voor was: was voor een clinic en een stage(maar daar had ik zn werkmob voor) zo snappen jullie het nog?
oftewel: ik heb hem daar niet op gebeld, heb hem sowiezo niet meer gebeld, omdat het niet meer doorging-> voor de mensen die het zich afvragen, neej hij weet niet wie ik ben(iig dat denk ik ) genoeg informatie??

Michelle77

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-11-05 20:29

missmiekie schreef:
@chalotje: ja omdat ik hem ergens voor moest bellen en mocht barbara hierop reageren: neej van jou heb ik idd zn werkmobiel gehad, die idd ook op de site staat
daarnaast: ik heb hem niet op zn andere 06 gebeld, omdat het niet meer nodig was, waar het voor was: was voor een clinic en een stage(maar daar had ik zn werkmob voor) zo snappen jullie het nog?
oftewel: ik heb hem daar niet op gebeld, heb hem sowiezo niet meer gebeld, omdat het niet meer doorging-> voor de mensen die het zich afvragen, neej hij weet niet wie ik ben(iig dat denk ik ) genoeg informatie??

Hahaha erg duidelijk!!
chalotje schreef:
Michelle, je bent niet de enige met een groot paard hoor, aangenaam!

Soms is het geweldig, maar soms...... Hij heeft gewoon zo veel meer moeite met sluiten dan een klein compact paardje. Soms ben ik daar wel eens jaloers op, maar dan zie ik m in de spiegel/op de foto/met mn instructrice en dan is ie zooooo gaaf! Jou gaat het geloof ik wel goed af allemaal toch?

AnneG

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 10:46

Ja hoor, maar af en toe voel ik me toch wel een muis op dat grote paard Hij is 1,80, maar oogt gelukkig niet zo heel groot, dus het ziet er niet heel raar uit ofzo.
En met dat sluiten kunnen kleinere paarden ook moeite hebben hoor.

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 11:45

missmiekie schreef:

Klopt, ik denk dat hij het ook niet erg op prijs zou stellen, wanneer ik jan en alleman die op zoek zijn naar een stageplaats, zijn privenr zou geven. (Bedankt anonieme tipgever ).

XXGerlienXX

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 15:57

Gaaaaf vooral zo'n compliment!!

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-11-05 16:38

Barbara_m schreef:
missmiekie schreef:

Klopt, ik denk dat hij het ook niet erg op prijs zou stellen, wanneer ik jan en alleman die op zoek zijn naar een stageplaats, zijn privenr zou geven. (Bedankt anonieme tipgever ).

haha maar daarom zette ik het er maar vast bij, want ik wist zeker dat jij zou reageren, dat jij alleen zijn werkmob hebt gegeven.....

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 11:02

Is ook zo. Maar voordat er weer allemaal wilde verhalen ontstaan... Er zijn hier zat dromerige meiden die van alles speculeren, maar puntje bij paaltje... Haha... Best wel sneu eigenlijk .

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 11:04

ach ja, lekker laten gaan joh ik ben heel blij dat ik hem niet ken IRL, anders krijg je toch alleen maar verhalen over dat jij over hem op zou scheppen omdat je hem kent enzo, blabla.... dat gezeur altijd.......

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 11:40

Inderdaad. Ach ja, bokt is aardig op weg het aller beste zeurforum te worden . Jammer.

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 14:30

hahahahah goh je bent wel eerlijk
*trouwens ik zag in je msn naam dat je van een paard was afgedonderd?! *

Powerlover

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 14:44

Mhhhhh....Volgens mij is Barbara de enige die LvL persoonlijk kent, en de rest maar Wanna be's zijn....

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 14:49

kun je lezen?? ik zei al: ik ben blij dat ik hem niet IRL ken, omdat je dan toch allemaal gezeik krijgt van iedereen, dat je over hem opschept blabla..... Daarnaast heeft michelle hem gesproken na haar clinic, ik heb alleen zn nummer gehad voor een vraag van me, maar zoals ik al heb gezegd: IK KEN HEM VERDER NIET en hij mij ook niet!! de rest heeft ookal gezegd dat ze hem niet kennen, oftewel waar heb jij het over??

Josfoto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 18:27

TessB

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 18:43

Ik heb de foto's gezien! Ziet er goed uit, mooie foto's ook

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 19:07

Afbeelding

Wow wat een plaatje!

Somebody_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 20:43

oehhh *kwijl kwijl*

Barbara_m

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:02

Dat is toch de stalamazone van Jan Pernis? Meisje met de flaporen... Naam kwijt... Kan echt goed sturen die meid. Was reserve kampioen ZH Z2... Gaat met mijn ex.

xjessx

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-11-05 22:04

Ik heb de foto's bekeken van Mies Hihihi je ziet jouw echt heel dromerig kijken
Dat paard is idd een lekkerding Enneh offtopic Shanna jouw onderschrift is leuk, tenminste dat liedje dan Toch van Jlo en jarule? I'm real..

Michelle77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-11-05 22:07

Powerlover schreef:
Mhhhhh....Volgens mij is Barbara de enige die LvL persoonlijk kent, en de rest maar Wanna be's zijn....

Ik zou er op zich geen bezwaar tegen hebben om hem persoonlijk te leren kennen hahaha! Hij is trouwens PRECIES even oud als (sinds gister) mn exvriend maar helaas verder dan een informatief gesprekje na de clinic is het niet gegaan, wel een leuk gesprekje dan.

@jessica, dromerig?? kan t me niet voorstellen, als ik aan het rijden ben, kijk ik altijd chagarijnig haha! Ik hou alles altijd wel in de gaten, maar ben erg bezig met mn paard, het dromerige kwam pas na het gesprekje haha