Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
CGJ12 schreef:47% naar 52% matsen zit er dan echt niet meer in..........
FlairS schreef:Misschien dat een betere oplossing zou zijn dat het aantal punten dat benodigd is voor een winstpunt omhoog geschroefd zou worden.
KarinvdM schreef:Ga je dan je titel wijzigen in : Paardrijden is volkssport?? 65% is pas een winstpunt?
Margreet schreef:Even uitgaand van de huidige puntentelling:
dan heb je dus een verliespunt als je 130 of lager rijdt.
Vind ik niet onredelijk eigenlijk.
amondi schreef:GCJ112 geeft toe dat hij vaak uit medelijden het punt wat opschroeft:
Dat matsen van de mindere goden komt bij veel meer jury's voor. Dat gaat onder het motto: onder de 140 snappen ze de boodschap ook wel. Alleen benadeel je dan diegene die wel netjes rijden. Dan zit er veel te weinig verschil in punten tussen de goeden en de slechteren.( tenzij jij bij alles wat goed gaat ook echt een 8 schrijft)
amondi schreef:GCJ112 geeft toe dat hij vaak uit medelijden het punt wat opschroeft
CGJ12 schreef:Wat dat betreft ben ik (en velen met mij) een held op sokken. Als mensen met fysiek geweld gaan dreigen nok ik af.
Dus als ik mijn punten moet aanschroeven, OK. Maar dan wil ik wel graag de garantie dat ik in de kantine niet voor rotte vis wordt uitgemaakt........
KarinvdM schreef:amondi schreef:GCJ112 geeft toe dat hij vaak uit medelijden het punt wat opschroeft
Ik doe dat ook wel, zeker bij ponycombinaties.
Je wilt toch proberen om positief te blijven. Maar eerlijk gezegd is het inderdaad beter en eerlijker als je het niet doet. Maar dan krijg je zoals CGJ al opmerkte erg boze reacties.
Soms is het best moeilijk...