Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Zoro schreef:Ik moet als laatste in de L2 na cecile.. zenuwachtig hihiben vandaag er vanaf gevallen, ze was heel druk en ik had haar mee na sgool, jezus hij ging behoorlijk te keer hihi drukte maker toen was ik me beugels kwijt haha *boem* eens moet de eerste keer zijn..
Zoro schreef:beetje, ik heb een gat in me been nog altijd van een val van me pony want daar viel ik alle dagen van afwant die was heel wild (haflinger he
) want da is een stuk spier zo dusdanig beschadigd toen dat daar nu een gat zit, dat doet nu beetje zeer en me arm, ma verder gaat helemaal goed
Ja na sgool ik doe paardehouderij in meppel en anders moetikop van die belgenhihi da had ik geen zin in..
Ja cecile rijdt met heel veel paarden.. hihi ze zullen wel denken nieuwe vrachtwagen bij laura daar kan genoeg in
Ja het gaat wel heel goed met me paardje ze is momenteel heel imponerend vooral als ze zo gek is hihi ma is wel moeilijk te rijden is het een tikkende tijdbom