Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
daanboy schreef:heej bokkers
je ziet het al aan de naam
wie doet er mee??????
ik doe mee in de L1
en in de B
nou zag ik ineens dat de B ook geselecteerd kan worden,,
13 novemver
10 december
17 december
dus wie doen er mee?????????????
groetjes daanboy:D
@daffodil:(offtopic) inderdaad DONNA, zaterdag op de wedstrijd bij jullie komen er kopers kijken. Weet niet hoe alles uit gaat pakken, maar selecties rijden heeft waarschijnlijk geen zin.Citaat:Nou dat zou ook zonde zijn!!!! Je bedoelt Donna? Jammer zeg!
Lynne81 schreef:Ik doe ook mee met KRING 2 (Delfland)!! Met mijn Salo in het Z2 en met Uranium in het L2! Hopen dat het weer zo goed gaat!
daanboy schreef:Levin :sorry ik had mij wedstrijden neer ge zet wanreer ik de selecie's gaat rijden sorry
AnoukShel schreef:Als ik de Regio Zuid Holland regiokampioenschappen mag rijden, is dat gelukkig thuis op de Oranje Hoeve
xjessx schreef:13-11-2005 Selectie B & M Maassluis PSV Lickebaert Manege Middenhof
20-11-2005 Selectie L & Z Pijnacker Blauw Gele Vendel Manege het Blauw Gele Vendel
27-11-2005 Selectie B & M Wateringen PRC Westland Hippisch Centrum Westland
11-12-2005 Selectie L & Z Delft Delftse Ponyclub Manege Prinsenstad
15-01-2006 Finale B t/m Z Maasdijk R.M.O. Manege Nieuwe Oranjehoeve
Barbara_m schreef:Ik snap alleen niet waarom ze regio-kampioenschappen in Oude-Tonge houden. Vind het echt geen mooi of fijne locatie.