Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Franske schreef:Ik was er vandaag, mocht mee jureren als 'junior/pupil' bij het springenStel interessante paarden !
trudydejong schreef:Is dat zo joh, als ze een 8 hebben voor exterieur dat ze zoiezo door gaan naar de finale?
Dat wist ik niet. Nou ja, dan is er nog hoop!
Maar super gedaan toch nog met je 30 punten, TOPPIE!
Suzanne F. schreef:trudydejong schreef:Is dat zo joh, als ze een 8 hebben voor exterieur dat ze zoiezo door gaan naar de finale?
Dat wist ik niet. Nou ja, dan is er nog hoop!
Maar super gedaan toch nog met je 30 punten, TOPPIE!
Ja weet de reglementen niet zo goed, (waar staan ze trouwens? Leve de informatieverstrekking...) maar het schijnt dat als je een 8 had voor exterieur en minimaal 29 pnt voor de presentatie oh zadel dat je dan automatisch naar de finale mocht.
Suzanne F. schreef:Hier Votje tijdens de exterieurkeuring:
vecindario schreef:Ha Ha meiden lang leven de jurysport!!!!!!!!! Ik rij al jaren mee met de VSN en het is nog nooit anders geweest.
Gelukkig weet ik inmiddels hoe het werkt en kan ik daar op inspringen. Met Don Sier ben ik van te voren gaan longeren toen weer afgezadeld naar de exterieur keuring gegaan en daarna weer opgezadeld en nog een stukje losgereden.
Vito is gelukkig net wat makkelijker en daar ben ik opgesprongen en twee minuten later gestart. M'n schatje liep nog fijner als op Prinsenstadt en mag ook door naar de finale in ermelo jehh!!! Had 2x 8 voor exterieur knapperd he!
Suzanne F. schreef:Ik vind het hele VSN gebeuren trouwens wel een blamage, het is een ongeorganiseerd chaotisch zooitje. Niks gaat op tijd of op nummer, het is "wie het eerst komt wie het eerst maalt". Er wordt heel weinig informatie verstrekt, zo was het bijv. bij het losrijden zo dat als je de losrijring binnenkwam je meteen aangemeld was en dus na de 2 in de ring al meteen de ring in moest, dat was in mijn geval dus 2 minuten...heel fijn.