5 november Pesse wie gaat?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Solitair

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 18:30

jeeeeeeeeeeeeemig! wat een gezeur had ik aan m'n hoofd.
ik was met mijn pony weer thuis en later gingen we weer met een andere pony dr heen. maar het was ingelopen waardoor we nog maar 3 combinaties voor ons hadden(zonder op gezadeld te hebben)
dus wij snel opzadelen. en ik naar het secretariaat toe om te vragen of ze 2/3 combinaties later mocht starten. dit mocht niet. ze mocht wel helemaal aan het eind starten. dan had ze nog 10 combinaties voor haar. dus ik tegen secretariaat gezegt: ik denk dat we die plaats dan nemen maar ik kom zo terug om het zeker te weten.
maar doordat ik het heb overlegt met m'n zusje en ik daarna de deken ging pakken ben ik helemaal vergeten om weer naar het secretariaat te lopen en zeggen dat we dus als laatste starten. dus alle startcoupons waren verkeerd ingevult(naam) dus die vrouw komt boos naar mij toe. en zegt dat hele verhaal wat ik fout heb gedaan. alle mensen aan de zijkant van de ring boos..en zitten me allemaal aan te staren..ik ondertussen maar snel de bandage's van m'n pony af doen. want als ik een discussie met ze aan ga verlies ik toch. wij moesten maar een neiuwe startcoupon moeten inleveren van haar.. maar het probleem wij hadden geen startcoupon meer van die pony. maar nog wel een startcoupon van mij en mijn pony. daar konden we ook op rijden. maar moesten alle gegevens veranderd worden. dus alles doorstrepen en de goede gegevens dr bij zetten. toen starten. een super proef gereden. maarja ze pakken je terug omdat je deze fout hebt gemaakt. ze was 4e met 165 punten. de 3e prijs had 166 punten.
dus volgend concour nemen we 2 extra startcoupons mee op concour..

voor de anderen die prijs hadden; GEFELICITEERD!

de bodem was bij de inrijbaan best glad en hard. maar de wedstrijdbaan was ondanks dat er nog maar 3 mensen in hadden gereden behoorlijk zwaar.

Roosje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-05 18:36

Wat vervelend zeg
bij mij ging gelukkig alles wel zoals gepland
ik heb niemand gezien volgens mij..

Grainey

Re: 5 november Pesse wie gaat?

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 19:40

Jah... wij moesten hierdoor ook een andere coupon inleveren, die we ook niet hadden, omdat we die coupon al hadden ingeleverd... dus alles van Orcha verandert in Valerie...
Wel lang moeten wachten... Anja was de 1e coupon die fout was ingevuld, op die van Heidehofs dus... was echt balen!!!
Gelukkig had ze nog wel 158 punten
Ik vind trouwens dat ze in vervolg een ringmeester er neer moeten zetten dan hebben ze niet zoveel trammelant
@ muislover, heb je heel even gezien, je hebt toch een schimmel met een roze shabrakje?? Ik hoorde bij een zwarte pony met een blesje en met een shabrakje van de Lelieruiters... als ik je de volgende keer zie, zal ik je wel even aanspreken

Roosje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-05 19:50

Ja Klopt
Dan heb ik jou ook wel gezien

Anoniem

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 19:58

Ooo wat stom zeg! Wij hadden idd altijd een ringmeester er staan met een walkie talkie, dan krijg je dit dus niet. Vind het echt belachelijk dat ze jou de schuld geven want het is volgens mij de verantwoordelijkheid van de jury en de schrijfster. Bij twijfel moet je toch vragen wie er in de ring is....

En is je coupon nog wel geldig als er gegevens veranderd worden????

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 20:10

Ja, de jury heeft er bij ons 2 handtekeningen onder gezet... dus dat komt wel goed zolang het combinatie nummer maar goed is en de naam van dep pony en het persoon was het niet zo'n groot probleem...
@ muislover: ik was wel de groom he die met dat lange losse haar owja, nog gefeliciteerd echt goed gereden ik vond trouwens dat je pony leuk liep in de inrijhal

Roosje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-05 20:16

Oja, dan heb ik je als nog gezien
lang haar valt wel op

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 20:21

jah... daar herkent iedereen mij oowk aan

Solitair

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-11-05 21:15

Grainey schreef:
Jah... wij moesten hierdoor ook een andere coupon inleveren, die we ook niet hadden, omdat we die coupon al hadden ingeleverd... dus alles van Orcha verandert in Valerie...
Wel lang moeten wachten... Anja was de 1e coupon die fout was ingevuld, op die van Heidehofs dus... was echt balen!!!
Gelukkig had ze nog wel 158 punten
Ik vind trouwens dat ze in vervolg een ringmeester er neer moeten zetten dan hebben ze niet zoveel trammelant
@ muislover, heb je heel even gezien, je hebt toch een schimmel met een roze shabrakje?? Ik hoorde bij een zwarte pony met een blesje en met een shabrakje van de Lelieruiters... als ik je de volgende keer zie, zal ik je wel even aanspreken

niet mijn startcoupon! die van m'n zusje..naja heb je mijn zusje's gegevens ook weer..

de jury moet zelf ook kijken wie er in de baan is. als er op de startcoupon staat dat er een vos in de baan komt en er komt een schimmel in de ring..dan is er toch echt iets fout gegaan. bij ons maar ook bij de jury..

dr moet echt idd een ringmeester komen..en als die dr was..heb ik die nog nooit gezien.

Roosje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 05-11-05 21:23

Inderdaad dat is dan de jury haar schuld.

cinvaro

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 15:37

ik had gisteren 157 punten.
ik heb muislover nog wel zien inrijden met haar schimmel + rose dekje en heidehofs heb ik nog zien rijden in de L2

Grainey

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 15:53

heidehofs schreef:

niet mijn startcoupon! die van m'n zusje..naja heb je mijn zusje's gegevens ook weer..

de jury moet zelf ook kijken wie er in de baan is. als er op de startcoupon staat dat er een vos in de baan komt en er komt een schimmel in de ring..dan is er toch echt iets fout gegaan. bij ons maar ook bij de jury..

dr moet echt idd een ringmeester komen..en als die dr was..heb ik die nog nooit gezien.

Ow sorry ... je zusjes coupon...
Ja... dat vind ik ook... die van jullie was toch bruin? Die van ons zwart, maar als ze daar niet naar hebben gekeken is ook raar ik heb tot nu toe alleen bij jury's geschreven die eerst keken of de kleur van de pony goed was, zoja vulden we die coupon in, zo nee keken we even verder, of vroegen we wie diegene was... dat is toch ook logischer?

En er was idd geen ringmeester wij hebben daar nog naar gevraagd, omdat het eigenlijk een beetje onoverzichtelijk was...

Roosje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-11-05 18:15

cinvaro schreef:
ik heb muislover nog wel zien inrijden met haar schimmel + rose dekje en heidehofs heb ik nog zien rijden in de L2

had even iets gezegt

Solitair

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-11-05 20:59

cinvaro schreef:

heb je mij gezien of m'n zusje?
ik reed met een bruine in het z2 en m'n zusje met een vos in de l2.

Grainey schreef:
die van jullie was toch bruin? D

vos kleurige..

Roosje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-11-05 08:41

Dan heb ik je zusje ook wel gezien lijkt best op je

cinvaro

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-11-05 16:31

heidehofs: je zusje heb ik gezien denk ik
en muislover ik kwam er later pas achter dat ik jouw gezien had ik reed op een buine pony ik was aan het uitstappen
deze pony was het dit is een wat oudere foto trouwens
Afbeelding

Roosje_

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 09-11-05 18:04

de foto doet het helaas niet. Ik denk dat ik wel weet wie je bent