Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
masja schreef:Miss_Petit schreef:En anders kijkt Miranda gewoon naar jouw
Ik doe mijn best om op tijd te komen. Wil je nu wel eens in het zadel zien
Inkie, weet je al hoe laat?
masja schreef:L1
Patricia Blijenberg Patty 8:37 8:52
masja schreef:Miranda Bosch Handyboy S 12:22 12:37
Malou van Zijl Solidair 12:30 12:45
Patricia Altena Cupido 12:52 13:07
Jitske de Kruijf Macho 13:30 13:45
Ptries schreef:Haha, Zirkoontje, verwacht er bij mij maar niet al te veel van Hoop dat ik die irritante zenuwen van mij een beetje in bedwang kan houden
Miss_Petit schreef:Inkie, ik misschien wel, ga misschien daarna namelijk nog een paard op stal scheren
Oberek schreef:heb net te horen gekregen dat mijn lift wegens omstandigheden niet door kan gaan. Ik ga proberen of ik nog wat kan regelen, maar het is wel kortdag.
Misschien moet ik iemand van de reserve lijst blij gaan maken...
versace schreef:Dat is stinkmodder voor je ik hoop dat je nog iemand kan regelen om je te rijden
Jits schreef:Ik hoop dat mijn paard niet zo schrikkerig is als de laatste keer dat ik bij de Zilfia's Hoeve ben gestart. Was toen echt een drama, vooral de bak langs de kantine. Had me eigenlijk voorgenomen om er niet meer te starten, maar het is zo lekker dichtbij, ik kan er te paard heen stappen. Daarom toch nog maar een keer proberen...
Littleghoul schreef:Haha ach het is toch maar een moment opname dus je merkt het vanzelf,.. en je rijdt niet voor niks op dat niveau.. dus zal wel goed komen!
Ptries schreef:Contactadvertentie:
Gezocht: Vriend met E-rijbewijs en auto die een trailer kan trekken.
Met reactie s.v.p. foto van auto meesturen