Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Piroska schreef:Hahaha Oh, heerlijk dit! Wat lopen er toch rare juryleden rond op deze aardbol!
Ik had ook een keer bij een wedstrijd:
A-X binnenkomen in arbeidsdraf, en daarna groeten. Opperste concentratie. Mijn pony stond geweldig stil en super vierkant! Dus ik reed weer verder. Kwam ik opeens erachter dat ik nog moest groeten! Dus deed ik dat onderweg naar de C even snel!
Stond er op mijn protocol "5, pony staat niet stil"![]()
Tsja, daar heb je ook niet veel aan...
Neonlight schreef:Piroska schreef:Hahaha Oh, heerlijk dit! Wat lopen er toch rare juryleden rond op deze aardbol!
Ik had ook een keer bij een wedstrijd:
A-X binnenkomen in arbeidsdraf, en daarna groeten. Opperste concentratie. Mijn pony stond geweldig stil en super vierkant! Dus ik reed weer verder. Kwam ik opeens erachter dat ik nog moest groeten! Dus deed ik dat onderweg naar de C even snel!
Stond er op mijn protocol "5, pony staat niet stil"![]()
Tsja, daar heb je ook niet veel aan...
Haha, wat grappig dat je dat vergeten was! Maar in dit geval heeft de jury gelijk en is de opmerking niet vreemd. Kijk maar in het proevenboekje, halthouden en groeten, voorwaarts in arbeidsdraf.....dus niet groeten tijdens de draf. En volgens mij is het aandraven zelfs nog een apart punt in het proefje!
Overigens is mijn vriendin het tegenovergestelde gebeurd. B afwenden, X halthouden enkele seconde stilstaan, voorwaarts in arbeidsdraf.......en toen groette ze ook. Jurycommentaar was dat ie het wel vriendelijk vond dat ze de andere ook begroette.Tegenwoordig lees ik zo af en toe nog wel eens voor: en niet groeten! Ligt ze weer helemaal in een deuk.
beukiej schreef:Ik rijd geen officiele wedstrijden *jammer genoeg.. maarja het kan niet.. =(* maar onderlingen van de club reed ik wel..
de vorige keer kreeg ik als commentaar: Je moet echt een startkaart aan vragen en wedstrijden gaan rijden..
en bij die daarvoor:
Fijn gereden pony