Maarssen 29 oktober

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

ibikus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-10-05 23:02

Ik hoorde al mensen zeggen dat ze nooit meer bij die M2 jury willen rijden,
ik had gelukkig een andere jury

Ik heb leuke proefjes gereden met een boel sterke punten maar ook nog wel wat onderdelen waar ik wat aan moet bijschaven. Hij was niet zo geconcentreerd waardoor hij zich af en toe wat opdrukte als hij wat hoorde of zag, hij hinnikte zelfs nog tijdens de proef
Na mijn tweede proef stak de jury haar hoofd nog even uit het hokje: "Wat heb jij een GÈ-WÈL-DÌG paard"
*glunder*

De eerste proef was ik tweede met 161 de tweede had ik 171 en was ik eerste. Dit was maar gelijk de laatste keer M1 denk ik, hij loopt nu een goede maand deze klasse en het gaat zo voorspoedig, we hebben al weer elf punten.

Melanie15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 10:25

Gefeliciteerd Sjuimpje!
Ik ga idd ook noooooooit meer bij deze jury rijden, ik heb haar al heel vaak gehad en normaal is ze wel streng, maar zooo streng als gister, nee, dat was echt te erg. Ik ben benieuwd wat voor commentaar ze geeft aan mn instructrice, die zou, als ze haar zag, eens vragen wat er zoal verkeerd was. Ik ga zeker zo vroeg mn bed uit om bijna een verliespunt te rijden, ik ben niet gek!

Suzanne F.

Re: Maarssen 29 oktober

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 12:51

Oh men zit net de uitslagen te bekijken, wat een drama punten over het algemeen zeg! Op wat uitzonderingen na dan.

Goh wat is het moeilijk om winst te rijden...of ligt het aan de jury?

Melanie15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 14:34

Nou laten we het erop houden dat het deze keer aan de jury lag. Ik heb echt 2 hele nette proeven gereden, en dan krijg je zulke punten terug. Ik heb een mailtje terug gehad van het secretariaat en die waren ook echt niet blij met deze punten. Volgende keer hebben ze een andere jury

Melanie15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 14:36

Ik snap ook niet dat ik degene ben met de laagste punten, er zijn echt een paar mensen naar me toe gekomen dat het er zo goed uit zag en mn proef ging nog beter. maarja

Suzanne F.

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 16:29

Melanie15 schreef:
Ik snap ook niet dat ik degene ben met de laagste punten, er zijn echt een paar mensen naar me toe gekomen dat het er zo goed uit zag en mn proef ging nog beter. maarja

Wat voor commentaar stond er dan op je protocol? Er zullen toch geen 4-en zonder commentaar staan?

Melanie15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 17:16

Nou jawel, ik heb echt heel erg veel 4-en en 5-en waar geen commentaar bij staat. En dan 6-en waar ik wel commentaar voor had. Er stond vooral dat ik meer moest verzamelen.

ibikus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 17:53

Ik sprak een andere M2 combi en die had ook vieren zonder commentaar, over de gehele linie vond de jury dat zij het paard juist te verzameld had.

Melanie15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 18:02

Haha die weet ook niet wat ze wil haha . Over het algemeen heb ik eigenlijk nooit commentaar op mn jury, maar dit vind ik wel te erg

mirjamvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 19:43

Suzanne F. schreef:
Oh men zit net de uitslagen te bekijken, wat een drama punten over het algemeen zeg! Op wat uitzonderingen na dan.

misschien een stomme vraag maar waar heb jij die gevonden, op startlijsten staan ze namelijk niet meer....

window

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 19:54

zirkoontje schreef:
misschien een stomme vraag maar waar heb jij die gevonden, op startlijsten staan ze namelijk niet meer....

wel hoor ze staan der nog

mirjamvd

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 20:07

window schreef:
wel hoor ze staan der nog

nou dan zal het wel aan mij liggen want bij mij pakt ie ze niet....

rhijnauwen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 20:37

het staat op startlijsten.nl bij uitslagen

mirjamvd

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-10-05 20:42

Yep k heb hem...ik selecteerde de datum op de 29e maar nu had ik geen datum geselecteerd en pakte hij hem wel....

Eusebio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 10:31

Jeetje Melanie, ik heb jouw tweede proef gezien en inderdaad op wat kleine dingetjes na, heel goed gereden. Ik heb ook heel fijn gereden en schrok me ook helemaal rot van de punten. Eerste proef 135 en de tweede 137, zo dan...........En dat mag zich Z1 startgerechtigt noemen.
Ik schaam me absoluut niet, lekker gereden en mijn paard gedroeg zich voorbeeldig. Heb de proeven op video terug gezien en aan mijn instructrice laten zien. De 1e proef was zeker een winstpunt, maar helaas. Ach, ik ga me niet kwaad zitten maken, volgende keer beter, en ga de discussie niet aan over de jury, maar dit was echt te gek voor woorden.

Eusebio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 10:36

Sjuimpje schreef:
Ik hoorde al mensen zeggen dat ze nooit meer bij die M2 jury willen rijden,
ik had gelukkig een andere jury

Ik heb leuke proefjes gereden met een boel sterke punten maar ook nog wel wat onderdelen waar ik wat aan moet bijschaven. Hij was niet zo geconcentreerd waardoor hij zich af en toe wat opdrukte als hij wat hoorde of zag, hij hinnikte zelfs nog tijdens de proef
Na mijn tweede proef stak de jury haar hoofd nog even uit het hokje: "Wat heb jij een GÈ-WÈL-DÌG paard"
*glunder*

De eerste proef was ik tweede met 161 de tweede had ik 171 en was ik eerste. Dit was maar gelijk de laatste keer M1 denk ik, hij loopt nu een goede maand deze klasse en het gaat zo voorspoedig, we hebben al weer elf punten.

Ik zat naast deze jury en tevens mijn instructrice te schrijven, wat een geweldig paard heb je.
We hebben enorm zitten genieten van je proeven en terecht gewonnen.

Eusebio

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 10:39

zirkoontje schreef:
window schreef:
hallo mensjes
ik had bij mijn eerste proef eigenlijk 161 punten maar omdat ik zelf ergens fout was gereden was het -2 had dus 159 maar was als nog 2e en mijn 2e proef ging voor me gevoel niet zo goed hij had gewoon echt geen zin meer vond het ook erg benauwd daar binnen maar was 1e met 160 punten
dus mag niet klagen

hey window, mijn instructrice heeft jou gejureerd en ik ga altijd mee om te schrijven dus vanmiddag ook bij jou!
leuk paardje heb je hoor en je ging netjes, alleen jammer van die -2 ja...
ze vond het een leuk ding en dat je er lekker aan reed alleen jammer dat ie wat moe werd want daardoor verloor je impuls

Hey KIM, ik nog zwaaien naar je toen wij weg reden met de auto maar...nee hoor...kim liep gewoon door...

Sorry Mir, ik heb je echt niet gezien, het was echt een lange dag voor me, dus neem het me niet kwalijk.
De wekker liep om 5.45 uur af en ik was diezelfde avond pas om half 11 thuis.

ibikus

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 13:13

Eusebio schreef:
Ik zat naast deze jury en tevens mijn instructrice te schrijven, wat een geweldig paard heb je.
We hebben enorm zitten genieten van je proeven en terecht gewonnen.

Wauw, wat een leuk compliment! Thanks! :-8
Ben ook best trots op wat we in de afgelopen maanden voor elkaar hebben gekregen.

Oh, en ik begreep dat je instructrice had gevraagd naar zijn moederlijn.
Het is een Gribaldi x Sultan x Porter uit de moederlijn van Joost. Ik heb haar naderhand niet meer gezien dus kon het niet vertellen.

Eusebio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-05 14:46

Ik zal het haar vanavond even vertellen, trouwens die van mij komt ook uit de Joost x Abgar lijn, maar dan van vaders kant.

INkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 20:05

Jeetje, ik heb net jullie verslagen gelezen Melanie en Eusebio en ik vraag me echt af hoe dat kan?
Er moet toch wel wat commentaar bij staan?
En die jury zal toch ook wel niet zo stom zijn... Die heeft toch ook de jurydiplomaatje of niet?
Kan me nog herrineren dat ik ook niet altijd blij was met mn punten als ik bij haar vandaan kwam maar zo erg?!
Jury's zitten daar toch niet met plezier 4'en te geven Misschien was ze ongesteld of had ze met 1 oog gekeken zodat de punten gehalveerd werden
ben benieuwd naar jullie protocolverhaal!

Melanie15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:12

Nou ik heb mn coupons al weggegooid. Maar er stond voornamelijk op dat ik haar meer moest verzamelen. Ik had een 4 voor mn uitgestrekte draf met als commentaar eerst rechtrichten, maar zoals mn paard strekt(zal zo even een foto daarvan plaatsen)is het daarom nog geen 4. Ach ja, ik trek me er verder niks van aan, en ga volgende keer gewoon weer lekker rijden, behalve als ik die jury heb, dan start ik gewoon niet meer

Melanie15

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-10-05 21:15

Afbeelding
Zo strekt ze dus, en dit is nog niet eens op zn best.Deze foto is wel genomen toen ik haar 2 dagen had, vandaar dat ze niet helemaal recht is. Dat is nu wel en ze zit nu beter in de bespiering

Eusebio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 10:20

INkie schreef:
Jeetje, ik heb net jullie verslagen gelezen Melanie en Eusebio en ik vraag me echt af hoe dat kan?
Er moet toch wel wat commentaar bij staan?
En die jury zal toch ook wel niet zo stom zijn... Die heeft toch ook de jurydiplomaatje of niet?
Kan me nog herrineren dat ik ook niet altijd blij was met mn punten als ik bij haar vandaan kwam maar zo erg?!
Jury's zitten daar toch niet met plezier 4'en te geven Misschien was ze ongesteld of had ze met 1 oog gekeken zodat de punten gehalveerd werden
ben benieuwd naar jullie protocolverhaal!

Mijn protocol-verhaal is niets beter dan die van Melanie, geen of weinig commentaar bij een 4 of 5.
Wel commentaar bij de 8 die ik 2x kreeg voor de uitgestrekte stap: "heel mooi bodem genomen", ja dat is leuk,
maar wil graag uitleg bij de 4en en 5en.
Ik blijf niet bij de pakken neer zitten en ga gewoon lekker door met trainen.

INkie

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-11-05 14:41

Tsja vanaf een foto kun je niet goed beoordelen maar achter komt ze helemaal niet mee op de foto... Als dat in t echt ook zo is heb je daarom misschien zo weinig punten gehad?

Eusebio

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-11-05 14:59

INkie schreef:
Tsja vanaf een foto kun je niet goed beoordelen maar achter komt ze helemaal niet mee op de foto... Als dat in t echt ook zo is heb je daarom misschien zo weinig punten gehad?

INkie, niet helemaal eerlijk van je, je kunt i.d.d. niet beoordelen van een foto.
Ik heb haar 2e proef gezien, het was echt netjes.