ben benieuwd naar de foto's!
suc6 nog verder in de Z!
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
mango schreef:tot hoever kan hij door want ik neem aan dat hij volgens de khnsmaatstaven onder de paardenmaat zit??
KarinvdM schreef:Wat goed!
Springt hij de wissels al?
Taaclover schreef:Z2 inderdaad
Taco is maar 1.48
xxjamiexx schreef:Ik vind het supermaar dan ook SUPER SUPER tof en knap van jullie dat jullie het zo ver weten te schoppen Hopelijk blijft dit onbreekbare stel bij elkaar
Ojaa..Vandaag was ik even in de stad wezen winkelen (Rotterdam)
En toen ik vanuit het metro station kwam stond er een Mega bord voor me neus met daarop Taco de beste (blablabla)![]()
Er bestaat dus een winkel van Taco ik zal er eens een foto van maken als mijn camera het weereens doet
Ik weet niet of je het alwist maar anders..Alsnog![]()
Taaclover schreef:xxjamiexx schreef:Ik vind het supermaar dan ook SUPER SUPER tof en knap van jullie dat jullie het zo ver weten te schoppen Hopelijk blijft dit onbreekbare stel bij elkaar
Ojaa..Vandaag was ik even in de stad wezen winkelen (Rotterdam)
En toen ik vanuit het metro station kwam stond er een Mega bord voor me neus met daarop Taco de beste (blablabla)![]()
Er bestaat dus een winkel van Taco ik zal er eens een foto van maken als mijn camera het weereens doet
Ik weet niet of je het alwist maar anders..Alsnog![]()
Oh, wat voor winkel is dat dan?
Enne Taco en ik blijven bij elkaar tot de dood ons scheidt
Karin schreef:Het schijnt dat in 2006 de grens voor ZZGP in Nederland van 1.60 m naar 1.48 m gaat (net zoals dat bijvoorbeeld in Duitsland het geval is). Dus wie weet.
CGJ12 schreef:Karin schreef:Het schijnt dat in 2006 de grens voor ZZGP in Nederland van 1.60 m naar 1.48 m gaat (net zoals dat bijvoorbeeld in Duitsland het geval is). Dus wie weet.
Ik vind eigenlijk dat een "moderator" geen onjuisteden mag verspreiden op bokt ........
Taaclover schreef:mango schreef:tot hoever kan hij door want ik neem aan dat hij volgens de khnsmaatstaven onder de paardenmaat zit??
Z2 inderdaad
Taco is maar 1.48