Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Moniek schreef:En dat is de kracht van de postbank grrrrrrrrrrr
haha
narrator schreef:Als ik zo'n dekje win.. zou ik um ook op doen.. zeg nou zelf..! Zou jij dat niet doen als je hem wint? en.. Waarom geven ze dan die dekjes weg? als iedereen vind dat het dom is als je met zo'n dekje rijdt...!! En dat het dan extra stoer lijkt en zo opschepperig rijdt...
amondi schreef:Een 4 jarige of een 12 jarig paard in de B ring. Dressuur of springafstamming of misschien wel een belgisch trekpaard. Een ruiter die al eens M2 hippiadekampioen is geweest of een 18 jarige die net van de pony's af komt. Een klein dik propje of een lange gespierde amazone.
En dan ziet ze ook een rabodekje niet over het hoofd
Bij al deze factoren zal een jury denken: eens kijken wat ik nu in de ring heb.
Barbara_m schreef:Ik heb nog een stuk of 6 van die lelijke dekjes in de aanbiedig... Maar sinds wanneer kan je de RTT kopen bij Divoza? Volgens mij is dat onzin hoor.
Sammie schreef:amondi schreef:Een 4 jarige of een 12 jarig paard in de B ring. Dressuur of springafstamming of misschien wel een belgisch trekpaard. Een ruiter die al eens M2 hippiadekampioen is geweest of een 18 jarige die net van de pony's af komt. Een klein dik propje of een lange gespierde amazone.
En dan ziet ze ook een rabodekje niet over het hoofd
Bij al deze factoren zal een jury denken: eens kijken wat ik nu in de ring heb.
Volgens mij gaat het ernog altijd om HOE het paard loopt, niet om wat voor afstamming, de leeftijd, of een ruiter die al meerdere paarden Z heeft gelopen (en in dat geval kent de jury de ruiter wel). Dan zit je toch echt de verkeerde rubriek te jureren en kun je je beter bij de Pavo cup aanmelden.
Melanie15 schreef:Barbara_m schreef:Ik heb nog een stuk of 6 van die lelijke dekjes in de aanbiedig... Maar sinds wanneer kan je de RTT kopen bij Divoza? Volgens mij is dat onzin hoor.
Je kan ze er wel zeker kopen, heb het met mn eigen ogen gezien. Het is wel het oude dekje, dus met een half rondje en er staat geen rabobank op, maar dus wel het logo
OemmiejO schreef:
ze kwam dus na de wedstrijd even melden dat ze waarsch. had gewonnen omdat we op de vereniging reden waar zij een dekje van ophad.. en ik reed voor een andere vereniging...
ik vond het heel eerlijk van der dat ze had had gezegd..
Desire schreef:Ik heb even een mailtje gestuurd naar divoza zodat daar eens duidelijkheid over kwam en ze stuurden terug dat ze de sjabrakjes niet verkochten, maar dat zij ze wel voor een klant bij de rabobank konden bestellen, maar dat je dat dus ook gewoon zelf kon doen!
wendela schreef:Ik vind het echt onzin dat een rabo bank sjabrak invloed heeft op je score. Als je gewoon goed rijdt kunnen ze niet om je heen!!Dus mensen zonder rabo bank sjabrak gewoon knallen in die proeven en dan zul je zien dat er geen speciaal sjabrak voor nodig is.