Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
love_sodera schreef:Whaha... Ik mag morgen voor kennissen van mij de P&s uitpluizen, en dan acuut coupons op de bus doen, ze zit in Boekelo...
Ennuh dat feest, wanneer enzo is dat precies?! Wij willen ook nog ff party-en
1
daantjuhhh schreef:En het is super gezellig.
Weten jullie ook nog van die ruzie vorig jaar?
daantjuhhh schreef:
Was je er vorig jaar ook?
Ik ben er afgelopen 2 jaar geweest heb geweldige nacht gehad..
Die Dennis lynsch in zijn paardrijkleren op de dansvloer, stom dronken drankjes uitdelen (en niet zomaar drankjes)
Het was vorig jaar en dat jaar ervoor echt super gezzelie.
Zazou_Murier schreef:Ben afgelopen drie geweest om mee te groomen. Was echt super. Meppel is de enigste keer in het jaar dat ik stomdronken word. wel jammer dat je de volgende dag weer vroeg op moet( nou ja dat je de hele nacht niet slaapt).
En in de shoarma tent ernaast........... wat een bende!!!!!!!!!!!!! Na meppel is de roddelparade altijd weer erg actief zullen we maar zeggen!!
suepergirl schreef:peanutbutter schreef:Ik wou ook graag meedoen in meppel met een L paard. Maar wat ik mij afvraag is, ik hoor nu al menen zeggen dat ze zich hebben opgegeven. Maar volgens mij stond op de site dat je je pas kon opgeven vanaf het moment dat het in deP&S stond en dat het anders niet meetelde. Hoe zit dat eigenlijk precies?
Precies zoals jij het zegt. Zorg ervoor dat je de envelop met startcoupons al klaar hebt liggen, zodat je hem direct op de post kunt doen als het vraagprogramma in het P&S staat. Eerder opsturen heeft totaal geen nut en deze worden dan ook geweigerd. Misschien hebben sommigen zich al opgegeven via de rijvereniging, maar moet de envelop nog op de post.
love_sodera schreef:Whaha... Ik mag morgen voor kennissen van mij de P&s uitpluizen, en dan acuut coupons op de bus doen, ze zit in Boekelo...
Ennuh dat feest, wanneer enzo is dat precies?! Wij willen ook nog ff party-en
1
love_sander schreef:
Hoeboel je?
Ik heb me opgegeven via de Ponyclub. [Meppel.]
suepergirl schreef:
Ik heb me ook opgegeven via de Rijvereniging. Maar de mevrouw van het secretariaat van de rijvereniging doet de coupons vandaag pas op de post.Maar misschien gaat het via de organiserende rijvereniging/ ponyclub wel anders, dat weet ik niet.
love_sander schreef:
Haha, ja en de pony dagen zijn nog gratis ook
Kun je Nickey aanmoedigen.
Dan zie ik je vast nog wel?
Ro0sj schreef:Kan iemand mij misschien vertellen wanneer het L paarden is?
Giloni schreef:Lijkt mij ook leuk om mee te doen, zal nog even overleggen hier