15 Oktober Siegerswoude

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

marianna

Re: 15 Oktober Siegerswoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 11:52

dingen zoals middengalop niet getoond.... een 4... maar ik heb het gefilmd en er zat toch echt een duidelijke middengalop....

Daarnaast halstrekken niet getoond... terwijl het paard dat gewoon ook netjes deed....

Ach ja.... de ene keer zit het mee en de andere keer zit het iets tegen...

Ik heb lekker gereden en dat vind ik eigenlijk het allerbelangrijkst...

aisie

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-05 12:38

Ik heb gister ook gereden in siegerswoude en had 157 punten (B). Er stond ook veel commentaar op mn coupon maar dat was ook helemaal terrecht. Ik was heel blij met deze punten want het is pas onze 4e wedstrijd en voor het eerst binnen met een jong paard.

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-05 17:21

joyce B schreef:
Jullie kwamen zo rap dichtbij en Moenira kreeg ik ook niet aan de kant, die bleef stomverbaasd staan wachten en kijken hoe jullie ons tegemoet vlogen

Maar gefeliciteerd met je prijs en winstpunt! Ze is echt heel mooi geworden, en het rijden zag er ook goed uit tijdens het losrijden wat ik heb gezien (laatste stukje) dus misschien voelde het vervelender dan het eruit zag op dat moment ... Op naar de M?

Whaha, ja Royal schrok van de deur die achter jou dichtgeklapt werd, dus sjeesde in eens opzij! Ging idd erg rap... Gelukkig ging alles goed... En bedankt voor je compliment, je zei het toen ook al. Maar idd, ze is in korte tijd erg veranderd, erg positief ook Ben er heel blij mee. En ja, op naar de M1, alleen nog niet té snel, wil graag over als ze alles lekker kan lopen zonder al te veel problemen.

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 08:41

marianna schreef:
dingen zoals middengalop niet getoond.... een 4... maar ik heb het gefilmd en er zat toch echt een duidelijke middengalop....
.

Ik heb dat ook regelmatig, vooral als de middengalop op de lange zijde getoond moet worden. Op de volte had ik sneller een voldoende. maar dan kunnen ze het duidelijker zien. Je moet volgens mij wel een hele duidelijk middengalop laten zien willen ze het goed kunnen zien op de lange zijde... En diegene die filmt staat er beter voor.

Halsstrekken had ik deze keer maar een 6 terwijl ze mooi naar beneden ging en bleef voor mijn gevoel en ook mooi in 1 tempo door bleef draven. Speelde misschien mee dat ik de oefening ervoor (wijken) verzet had gehad maar goed, zulke dingen heb je wel vaker, ik maak me daar meestal niet zo druk om...
Denk dat het met de haffies en Fjordjes wel moeilijker is dan met andere sportpony's tenzij je een gangenwonder hebt .

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 17-10-05 16:55

Ach ja Sita; kan gebeuren.. Tis ook maar net wat de jurymeneer wil zien he
Als je zelf maar tevreden bent..

puccalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 12:05

Heeft iemand van jullie A. Talma en de Friese Dekhengst Marten 377 ook zien rijden, ze reden in de klasse M2. En zo ja weet iemand ook hoe hun resultaten waren. En komen de uitslagen nog op startlijsten.nl te staan.

AnneloesF

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-10-05 12:16

Nope, niet zien rijden, of iig, niet dat ik weet En ik heb geen idee of die er nog op komen, zou ik ook wel leuk vinden eigenlijk...

joyce B

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 20:38

Ik heb haar wel zien losrijden op het weiland, maar niet haar proef gezien. Ik was daar even aan het uitstappen. Mooi beest!

Vajramani

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-10-05 21:35

puccalover schreef:
Heeft iemand van jullie A. Talma en de Friese Dekhengst Marten 377 ook zien rijden, ze reden in de klasse M2. En zo ja weet iemand ook hoe hun resultaten waren. En komen de uitslagen nog op startlijsten.nl te staan.

Ik denk niet dat de uitslagen nog op internet komen. Dat doen ze namelijk nooit.

NehnaDagmar

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 10:19

Is A.Talma een vrouw met hele lange benen? Dan heb ik de proef wel gezien..

puccalover

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-10-05 12:13

Nee ze heeft geen heel lange benen, is ook niet echt groot qua lengte, ze draagt altijd een lichtblauwe jas, weet niet of ze die bij de wedstrijd ook aan had en ze heeft kort blond krullend haar.
Weet iemand dan ook waar ik de uitslagen van die wedstrijd kan vinden.