Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
GeJe schreef:Het is gewoon simpel... -2 en de eerste poging punten. Je wordt dus (al eerder hier gezegd) dubbel gestraft. Het ligt er helemaal aan hoe de jury en de ruiter hier zelf mee omgaan. Over het algemeen wordt een jury ook geleerd sportief met de reglementen om te gaan. Het ligt er dus gewoon aan wie er achter de C zit. Je zou ook kunnen toeteren/bellen, een -2 geven en de ruiter het onderdeel opnieuw laten rijden....
Anoukie schreef:Tja, dat vroeg ik dus ook al eerder Lielle, dat zou dan ook weer kunnen.
Olijfje, in dit geval had de proef 156 punten opgeleverd, maar door de -2 154 punten.
Karin, hoeft ook niet hoor, maar omdat ik dus 4 verschillende juryleden heb gesproken later en geen van alle hetzelfde tegen me zei of het eigenlijk zeker wist, vroeg ik me gewoon af hoe de regels zijn. Ze zijn mij iig dus niet duidelijk
.
Anoukie schreef:Wat moet de jury nu doen?
niets zeggen, geen seintje geven, de oefening beoordelen die dus minder goed uitgevoerd is én -2 geven?
Graag jullie reacties!
Anoukie schreef:Ach joh, je staat toch niet met naam en toenaam hier op Bokt bekend. Zal wel meevallen hoor
.
Hoe kom ik eigenlijk in contact met de federatie![]()
? Heb hier geen ervaring mee, dat mag duidelijk zijn
...