Temtation is die vos toch??
@ Zoro, waaraan kan ik jou herkennen??
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Tha_Niekje schreef:Ja als ik dan tijd heb wil ik wel foto's maken natuurlijk!!!
Temtation is die vos toch??

Als ik er ben maak ik ook wel foto's hoor

trisca schreef:Zoro schreef:oh... waarom?
Leuk dan zie ik je zondaghoe laat moet je?
Van mij mag je ook fotows maken als xandro er niet is, ik moet om weet ik nog niet hoe laat![]()
Ik weet ook nog niet hoelaatmaar zodra ik het weet zal ik het hier neerzetten
.
Temptation wordt straks weer gereden door haar eigenaar. Ze is ondertussen zo ervaren en braaf dat die het zelf weer wil proberen
zou leuk zijn als je nog wat leuke foto's kon krijgen van jullie afscheidswedstrijde

TequilaRos schreef:O, dan moet ik zeker weer mee!!! Zal zorgen dat je winstpunten rijdt
TequilaRos schreef:O, dan moet ik zeker weer mee!!! Zal zorgen dat je winstpunten rijdt
maar de foto's die eventueel worden gemaakt zijn volledig vrijblijvend.. en zeker dat er goede bij zitten (ze weet zelfs goede foto's te maken als mn paard ongeveer voor 140 punten loopt
)
kijk maar eens. viewtopic.php?f=10&t=459894&hilit=
een vos met een brede bles
lukt het je dan om mij te vinden ?? en anders kijk even in mijn profiel staat mijn superpaardje vaak genoeg in

kijk maar eens. viewtopic.php?f=10&t=459894&hilit=[/quot]
en ben ik oa erg over te spreken) ; [/img]http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=10&t=460821 
wanneerkomen de startlijsten eigenlijk der op??? 
mooie tijd als een van de laatsten dus hoef ik ook niet zo lang te wachten op de briefjes en als het goed gaat op een prijs.. als he 
k zie dat je behoorlijk goed bent word nog leuk

Ilse moet iets voor 11 uur dus dat is weer een super tijd