Utrechtse Paarden Dagen! 23 + 24 + 25 september

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Margo

Re: Utrechtse Paarden Dagen! 23 + 24 + 25 september

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 09:41

De dinner show is op vrijdagavond.... De rest is het gewoon vrije tribune maar de vip-loge is dit jaar een stuk groter.

Voor de dinner show kan je ook gewoon een kaartje kopen en dan krijg je lekker eten terwijl er een wervelende paardenshow voorbijkomt. Wat het precies allemaal is weet ik ook niet is dit jaar voor het eerst.

Maar ik wens jullie allemaal heel veel plezier en succes want zal niet meer op bokt zijn en ik wil heel erg graag weten wat jullie ervan vonden dan kunnen we die kritiek meenemen naar volgend jaar!

muildier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 14:19

Jaa ik ben zondag van de partij. De primeur met 2 super muilen!!! (hopelijk zijn ze tijdens de keuring nog steeds zo super )

Blueberry

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 16:09

weet iemand of je je hond mee mag nemen naar de upd?
ik heb een jack russel die gek is op paardjes net als ik

muildier

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 16:29

Denk van wel...misschien staat het op www.utrechtsepaardendagen.nl
Er loopt de hele dag van alles rond en hals je hond paarden gewend is denk ik van wel.

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 18:30

jah volges mij mogen er wel honden mee ja, ik ga niet

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-09-05 22:14

TeamSpirit schreef:
viewtopic.php?f=64&t=468039

goedkoop kaartje nodig??!!

ECHT NIEMAND????
voor 5 euro mag je beide kaartje hebben!!
dat scheelt 25 euro!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 10:29

Sorry, ik heb het na gisteren even gehad.

Hond mag mee, meeste deelnemers nemen ook honden mee.

En alvast een kort verslagje van gisteren: tijdens de hackney-keuring was al te merken dat de bodem niet goed was. Te nat en te verend. Inderdaad, ne enkele rubrieken zaten er ook heel veel gaten in de bodem. Om 16:00 uur is de wedstrijd gestaakt (wij waren net ingespannen ) om de bodem te verbeteren. Alle wedstrijden werden 2 uur opgeschort. Uiteindelijk zijn er diverse rubrieken doorgeschoven naar zaterdag (onder andere nederlands kampioenschap dekhengsten) omdat de bodem slecht bleef. Wij hebben onze rubrieken nog wel gereden, maar zeker de laatste rubrieken, we waren blij dat we in de kar konden blijven zitten en van showen was hoouit 1 ronde sprake. We hebben voor de organisatie meegereden, maar het was echt geen doen. De show werd afgelast, het werd ook veels te laat.

Dan nu even onze resultaten:

Reedhill's Easter Boy, competitie kleine maat, 9de plaats (net geen prijs)
Reedhill's Dancing Queen, sportmerrie kleine maat, 1ste prijs
Reedhill's Mister Michael, damesnummer, 5de prijs
Reedhill's Mister Michael, ereklasse kleine maat, 5de prijs

Uiteindelijk mogen we niet mopperen, prijzengeld viel zeker niet tegen en de kado's waren ook super. Nog een mooi dek gewonnen ook!

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-05 10:33

Oh dat is niet zo best van die bodem...
Gaat ze er een hele nieuwe inleggen vannacht (hebben ze op het Gouden Ei wel een keer gedaan toen de bodem te slecht leek), of laten ze dit liggen en zo goed mogelijk proberen op te lappen?

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 12:55

Er komt een compleet nieuwe bodem in, een Agterberg bodem. Toen we aan het opruimen en inpakken waren waren ze met man en macht de bodem af aan het graven. Stonden 2 enorme graafmachines binnen en kiepwagens en zo. Oplappen van deze bodem was denk ik ook niet meer te doen. Ze hadden er al van die vlokken doorheen gedaan, maar het hielp niets. Zand was te nat en op een betonnen vloer kan het water ook niet weg.

Ik heb in veel omstandigheden gereden, veel slechte omstandigheden, maar zo erg als dit heb ik echt nog nooit meegemaakt. Ik was blij dat ik op de kar kon blijven zitten, het hobbelde en stuiterde, wielen kwamen ook iedere keer los van de vloer. En dat in een 4 wieler, in een 2 wieler gebeurt zoiets sneller, maar in een 4-wieler heb ik dit nog nooit meegemaakt. De kleine maat hackney's konden ook echt niet lopen, de karren stuiterden achter hun aan en het was zo zwaar om te lopen voor die kleintjes. Ergste was ook nog dat na iedere 2 a 3 rubrieken de baan werd gewalst, maar altijd na de hackney's.......
Ik heb Michael ook bijna doodgeknuffeld, hij heeft zo zijn best gedaan! Hij heeft zich niet voor 100 maar voor 200% gegeven en bleef zijn best doen. Ik ben zo trots op hem!

Quidou

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 13:25

Agterberg is vanacht t/m kwart voor 7 vanochtend bezig geweest om de hele bodem er opnieuw in te leggen...

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 14:25

Hopelijk is het nu dan goed en kunnen er waardige wedstrijden gereden worden, en nog belangrijker, waardige kampioensschappen. Verbaasd me niks dat ze zo lang bezig zijn geweest, ze konden pas om 23:30 beginnen zo'n beetje en er lag een dikke bodem die er eerst uit moest. Petje af dat ze het zo snel gefixed hebben, ook met alle materialen zo snel daar te krijgen.

Wel sneu voor de organisatie. Het schijnt dat de bodem die er in lag gekregen was van een ander indoor evenement. Het had in plastic zakken opgeslagen gelegen, en toen ze het afgelopen week open maakte merkte ze dat het veels te nat was.

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 16:03

Heb het gehoord, mijn man was ook pas laat thuis. Balen voor de organisatie....wel super dat ze het zo hebben opgelost. Ik had al medelijden met de diertjes die moesten lopen en die natuurlijk net ingespannen stonden om deel te gaan nemen. Ga morgen zelf naar de UPD, wilde vandaag ook wel gaan maar kon de kaartjes van TeamSpirit niet meer terugvinden helaas.
Alhoewel...misschien vanavond nog? heb je ze nog TeamSpirit?

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 16:48

Cheveyo schreef:
Heb het gehoord, mijn man was ook pas laat thuis. Balen voor de organisatie....wel super dat ze het zo hebben opgelost. Ik had al medelijden met de diertjes die moesten lopen en die natuurlijk net ingespannen stonden om deel te gaan nemen. Ga morgen zelf naar de UPD, wilde vandaag ook wel gaan maar kon de kaartjes van TeamSpirit niet meer terugvinden helaas.
Alhoewel...misschien vanavond nog? heb je ze nog TeamSpirit?

ja ik heb ze noG!

Cheveyo

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 16:51

oke ik ga even overleggen, je hoort zo van me

TeamSpirit

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 17:09

Cheveyo schreef:
oke ik ga even overleggen, je hoort zo van me

okidoki

Patriesja

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 17:43

heey, wij gaan morgen naar de UPD...
albert en zijn dochter doen meej met senior/junior springen
en wij groomen ze uiteraard ..

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-05 18:04

Is het makkelijk te bereiken vanaf de snelweg?
Kan nergens een echt duidelijke route vinden, of wijst het zich vanzelf vanaf de afrit?

@patries_kip; dan zie ik je misschien morgen nog wel! senior/junior springen zit volgens mij net voor de kür of niet?

Noon

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 18:44

hey, ik ben vrijdag wezen kijken! heb er helemaal geen verstand van, ben een dressuur/springruiter haha maar vond het wel super leuk. was met een vriend mee die er wel verstand van heeft dus heb er weer wat bijgeleerd haha. de bodem was echt heel slecht, een andere vriend van me moest ook rijden en een kennis van me ook maar die is zo weer weggegaan en heeft niet gereden i.v.m. de bodem. ik heb volgens mij wel een friese hengst gezien die ik heb ingereden en hij was 5e dus dat was wel heel leuk.
was gewoon om 2 uur thuis...*zucht* haha

muildier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 19:02

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-05 19:08

muildier

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 19:40

ik zie dat je van Ederveen komt....dat is dus bij veenendaal A12 op richting Utrecht. Bij knooppunt lunetten moet je de A27 hebben. Niet richting Breda maar de andere kant op ( weet dus niet welke richting dat is)en dan afslag 30 veemarkt en ga er vanuit dat t dan staan aangegeven. En veemarkt hallen staat zowiezo aangegeven.Verder veet ik het ook niet...

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 24-09-05 19:48

Dankjewel, gaan wel kijken morgen, we zullen er dan vast wel komen als het aangegeven staat

Talishe

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 20:50

Als je van de snelweg afkomt moet je bij de stoplichten naar links. dan een stukje rechtuit, dan kom je al langs de hallen. dan bij de rotonde naar rechts en de weg volgen. bij de t splitsing naar rechts, maar dat staat duidelijk aangegeven. je kan het haast niet missen.
ik kom morge trouwens ook met mijn posse. Anniek, Sabine, Michel, Emily en Sabina!!!

Neonlight
Moderator Over Paarden

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-09-05 22:52

Noon schreef:
hey, ik ben vrijdag wezen kijken! heb er helemaal geen verstand van, ben een dressuur/springruiter haha maar vond het wel super leuk. was met een vriend mee die er wel verstand van heeft dus heb er weer wat bijgeleerd haha. de bodem was echt heel slecht, een andere vriend van me moest ook rijden en een kennis van me ook maar die is zo weer weggegaan en heeft niet gereden i.v.m. de bodem. ik heb volgens mij wel een friese hengst gezien die ik heb ingereden en hij was 5e dus dat was wel heel leuk.
was gewoon om 2 uur thuis...*zucht* haha

2 uur thuis, komt me bekend voor..... Jammer dat die kennis niet gereden heeft, er zijn er meer die niet ingespannen hadden. Ik zat zelf ook te twijfelen, maar vond het zo rot voor de organisatie. En de rubrieken werden maar zeer kort gereden, daardoor was het voor de paarden nog redelijk om te doen. Michael was na het damesnummer niet eens bezweet, stond wel een beetje te hijgen maar had nog ruim genoeg over. Viel me 300% mee. Ereklasse was lastiger, omdat er daar ook nog een voorselectie was, hij moest dus 2 keer lopen. Maar gelukkig doorstond hij het goed. Alleen dat gebuts van die kar achter hem vond hij niet zo leuk, maar het is een pony die gelukkig wel wil lopen, als we hem op de vrachtwagen hadden laten staan was hij zwaar teleurgesteld denk ik. Wel jammer voor je dat je het echte werk niet hebt kunnen zien, als de bodem goed is is het echt een heel spectakel.

Zazou_Murier

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-09-05 14:09

en al iemand uitslagen van vandaag????????? Ben benieuwd naar ouder/kind springen en de dresuur!!!!!! Z! en Z2