Hilde jij had geen prijs?
Het inrijden was heeel slecht inderdaad, mijn paard was heel gespannen mijn proeven ging dus ook niet lekker maakte overgangen weer die niet moesten

Ik had 153 en 152 punten weet niet of ik prijs had ben weg gegaan..
Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
KarinvdM schreef:Sydney is ook geen bruine, maar een vos!
Wollie schreef:
@Sydney: We hebben nog geprobeerd te ontdekken wie je was. Maar liepen op dat moment geen bruintjes rond...
Zoro schreef:Nee een heeel klein meisje van een jaar of 7 was jij dat? moest jij niet achteruit rijden met je auto en trailer omdat er geen plek meer was en toen dachten wij dat je er langs moest.. of was jij dat niet?
Zoro schreef:hmm ok..
Sydney2005 schreef:Wollie schreef:
@Sydney: We hebben nog geprobeerd te ontdekken wie je was. Maar liepen op dat moment geen bruintjes rond...
In Exloo moet ik in t M2 voor Ina met de schimmel rijden... Jij was toch ook van exloo???
Wollie schreef:Yep, ik ben ook van Exloo en kom zaterdag vast nog wel wel. Zie ik je dan wel!
wreckh schreef:Ik moest zaterdagmiddag schrijven bij de M2 in ring 3 geloof ik (weet ik niet zeker meer) . Ik snap dat sommige mensen idd wel denken, wat staat daar voor vaags in msn taal> maar het is best wel lastig om in het tempo mee te schrijven. En daarbij zijn de cijfers belangrijker als het commentaar. Ik denk dat ik ook af en toe wat vage afkortingen heb op geschreven.