Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
patries_kjp schreef:je ziet zoveel van die kids rijden met sporen..... ik zouw zeggen leer eerst eens normaal rijden, en dan pas sporen gaan gebruiken, maar dat getrek en geschop....... bah
amondi schreef:Jury's kun je m.i. nooit afrekenen op de punten.
Die weten toch niet hoe het thuis gaat? Of op het inrijterrein?
Instructeurs zouden echt veel meer moeten letten op respect voor de pony en de juiste manier van rijden. Die zien die kinderen iedere week en de club zou zijn instructeur opdracht meten geven om dieronvriendelijk handelen met uitsluiting te bestraffen. Maar denk je dat dat gebeurt?
Urielle schreef:amondi schreef:Jury's kun je m.i. nooit afrekenen op de punten.
Die weten toch niet hoe het thuis gaat? Of op het inrijterrein?
Instructeurs zouden echt veel meer moeten letten op respect voor de pony en de juiste manier van rijden. Die zien die kinderen iedere week en de club zou zijn instructeur opdracht meten geven om dieronvriendelijk handelen met uitsluiting te bestraffen. Maar denk je dat dat gebeurt?
Jazeker gebeurt dat - met als gevolg dat de ouders over de flos gaan en het kind van de rijvereniging afhalen
frunnik schreef:Ja maar aan de andere kant sta je er zelf ook bij en zeg je er niks van. Dat is de maatschappij van tegenwoordig.
Sunrise91 schreef:Ja dan moet ik wel aan mijn verhaal toevoegen dat ik er ook nooit veel van durf te zeggenMaar ik vind wel dat de volwassenen die zoiets doen toch wel meer verstand moeten hebben....schijnbaar toch niet....
leonora2 schreef:Natuurlijk zien jury's ook ongerechtigheden op het terrein. Heb zelf regelmatig geschreven. Tussen de combinaties door zaten de jury's naar het losrijden te kijken. Heb nooit ook maar één opmerking gehoord over foute dingen, terwijl ik die wel zag. Als ik het al voorzichtig aankaartte, kreeg ik meestal zo'n vage blik van 'mens waar heb je het over?'
litteltje schreef:En niemand die er iets van zei...
Het meisje ging de ring in en ze wilde gaan springen, maar de jury had gezegt dat ze gediskwalificeerd was (of hoe je het ook typt).
Het meisje ging jankend de ring uit: "ik mag zelf toch wel weten wat ik met mijn pony doe."