Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
pol013 schreef:*ben geen jury*
Ik kan niet wachten tot dit soort dingen toegstaan worden. Ik heb niets tegen op een mooie sjieke traditionele rijjas maar ook helemaal niets tegen op het model wat je nu aan hebt (heb hem nog niet gezien met plastron en witte broek maar denk dat dat wel scheelt). Wat mij betreft: overboord met dat stijve uiterlijk, het is paardenSPORT.
(overigens ben ik wel tegen gekke kleuren etc)
Barbara_m schreef:Ik vind ze echt onwijs lelijk! Kom zeg, als je zo graag dressuur wilt rijden moet je de kleding ook maar accepteren hoor. Het hoort er nou eenmaal bij, en of het nou 35 graden is of niet, gewoon aan dat ding!
More schreef:ik zie kruisjes
had m graag willen zien!
astridastrid schreef:
Kan ik me zo vertonen in de ring? Vooral ben ik erg benieuwd naar reacties van juryleden!
porscherider schreef:Ik vind de kraag niet echt mooi. Als ze die nou een beetje meer zoals een traditioneel rij-jasje zouden maken, dan denk ik dat dit een toppertje gaat worden.
Citaat:niet in de deressuur dit is een sport waar veel geld in omgaat en vooral chic is en niet verder verwaarloosd mag worden dan t al is