Lotjah schreef:ik ga, Z1 pony's d/e. 2e op Gelderse
nogmaals gefeliciteerd Anne
Dan zijn we concurrenten

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Lotjah schreef:ik ga, Z1 pony's d/e. 2e op Gelderse
nogmaals gefeliciteerd Anne
Offem schreef:ik mag ook door naar het nk in Ermelo ... start L2 ponys cat. D/E. Nog meer mensen van deze categorie? groetjes
xjessx schreef:CounTree: Beauty van Joan is een B pony
Offem schreef:ik mag ook door naar het nk in Ermelo ... start L2 ponys cat. D/E. Nog meer mensen van deze categorie? groetjes
joriien_foxy schreef:ik mag net niet naar de nederlandse.. ik was 8 ste en er mogen er 7 door.. Anders moest ik starten Springen M/DE ..
xjessx schreef:Jaaaaa natuurlijk ken ik diezit op de zelfde vereniging als haar, en ze komt me altijd feliciteren haha echt een lief meisje
haike schreef:jep ik ook.... (ik zit namelijk in dat CDE-L 4talviertallen CDE-L. Waren vandaag reservekampioen geworden
topsylover schreef:ikke niet![]()
maar ons 8-tal gaat heen in de B![]()
wie nog meer?? dressuur, springen, 8-tal, 4-tal. maakt niet uit.
meiske16 schreef:topsylover schreef:ikke niet![]()
maar ons 8-tal gaat heen in de B![]()
wie nog meer?? dressuur, springen, 8-tal, 4-tal. maakt niet uit.
een 8tal in de B??
die is er nieter bestaan wel 8tallen in de L,M of Z
mutua_fides schreef:achttal B...? ik heb er ook nog nooit van gehoord.. toen ik achttal reed hadden we dezelfde proeven als nu en ik weet 100% zeker dat er geen B achttalproeven in het boekje staan dus welke proeven wil je dan rijden..? naar mijn idee zijn er ook alleen L/M/Z achttallen ik ben trouwens door in het Z2...