Lotjah schreef:ik ga, Z1 pony's d/e. 2e op Gelderse
nogmaals gefeliciteerd Anne
Dan zijn we concurrenten
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Lotjah schreef:ik ga, Z1 pony's d/e. 2e op Gelderse
nogmaals gefeliciteerd Anne
Offem schreef:ik mag ook door naar het nk in Ermelo ... start L2 ponys cat. D/E. Nog meer mensen van deze categorie? groetjes
xjessx schreef:CounTree: Beauty van Joan is een B pony
Offem schreef:ik mag ook door naar het nk in Ermelo ... start L2 ponys cat. D/E. Nog meer mensen van deze categorie? groetjes
met zn nieuwe pony Colinda.
(4x groninger kampioen dit jaar
) en verder weet ik het niet.joriien_foxy schreef:ik mag net niet naar de nederlandse.. ik was 8 ste en er mogen er 7 door.. Anders moest ik starten Springen M/DE ..
als je door was.
. xjessx schreef:Jaaaaa natuurlijk ken ik diezit op de zelfde vereniging als haar, en ze komt me altijd feliciteren haha echt een lief meisje
Diverse keren heb ik je gesproken, ik ben die western ruiter met volbl. arabier vos (alweer een tijdje niet geweest bij jullie).
super gave pony heb je

haike schreef:jep ik ook.... (ik zit namelijk in dat CDE-L 4talviertallen CDE-L. Waren vandaag reservekampioen geworden
..... tess vooraan en ikke achteraan)
topsylover schreef:ikke niet![]()
maar ons 8-tal gaat heen in de B![]()
wie nog meer?? dressuur, springen, 8-tal, 4-tal. maakt niet uit.
er bestaan wel 8tallen in de L,M of Z

!
* We waren vandaag 3e! Individueel mag ik helaas niet door.. meiske16 schreef:topsylover schreef:ikke niet![]()
maar ons 8-tal gaat heen in de B![]()
wie nog meer?? dressuur, springen, 8-tal, 4-tal. maakt niet uit.
een 8tal in de B??
die is er nieter bestaan wel 8tallen in de L,M of Z
mutua_fides schreef:achttal B...? ik heb er ook nog nooit van gehoord.. toen ik achttal reed hadden we dezelfde proeven als nu en ik weet 100% zeker dat er geen B achttalproeven in het boekje staan dus welke proeven wil je dan rijden..? naar mijn idee zijn er ook alleen L/M/Z achttallen ik ben trouwens door in het Z2...
mn pony is lekker heet dus laten we dat maar zo houden
lekker showen