Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
INkie schreef:Barbara_m schreef:Ik ben 19, Ritmo is nu nog maar 6... Maar kan al heel veel. Hij is 1.85 m. en zwart met een kol.
Ibi is 15 donkerbruin en heeft al heel wat ervaring op de Junioren wedstrijden. We hebben zelfs in het kader gezeten
Ibi is te koop... Dus als er geinteresseerden zijn...
Wow 6 is jong voor een YR paard!
Ga je Ibi nog YR starten?
INkie schreef:Maja met Ibi heb je misschien wel meer kans om hoog te eindigen of niet?
Barbara_m schreef:INkie schreef:Maja met Ibi heb je misschien wel meer kans om hoog te eindigen of niet?
Ik denk het niet...
missmiekie schreef:ik start trouwens zondag in wormerveer, nog meer mensen die gaan???
*kwijt raken hopelijk niet, maar ik stuur ze altijd wat later in en niet zo'n poos van te voren, toch bang om kwijt te raken*
ik heb pas 1 wedstrijd junioren gereden, daarvoor reed ik met mn pony observatiewedstrijden.
Nistria schreef:Hey ladies!
Ik start daar ook YR! Gezellig Bar!
Voor degene die geen rok hebben, ik heb er nog wel 1tje van Kentucky in de kast, een zwarte mt 38, 1 juniorenjaar gedragen.
kadir4ever schreef:Nistria schreef:Hey ladies!
Ik start daar ook YR! Gezellig Bar!
Voor degene die geen rok hebben, ik heb er nog wel 1tje van Kentucky in de kast, een zwarte mt 38, 1 juniorenjaar gedragen.
doe je die verkope dan?!
xxLisaxx schreef:wow wordt echt druk
Inkie ga ik zeker wel herkennen, kan niet missen hahamissmiekie start jij met een vos? anders heb ik jou geloof ik weleens gezien alleen barbara heb ik geen idee
Zijn al die wedstrijden die je in het buitenland hebt gereden ook allemaal junioren wedstrijden?