Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
)
En ik moet eerlijk zijn dat ik dat toch ook wel erg op prijs stel. Vind het wel jammer dat ik morgen dus niet meer hoef te rijden, maar ik heb het idee dat Safier nu al enorme spierpijn had. Want hij heeft echt heel goed zijn best gedaan, maar hij is er toch een beetje uit, na zijn blessure.
Safier had trouwens bijna je hele mooie bloembak gesloopt. Met losrijden had hij in het begin zoveel last van de vliegen dat hij bokkend de baan door ging en bijna de ring in sprong. Hij gooit zijn hoofd dan zo omlaag dat ik echt niks meer te sturen heb, en toen stong ik dus ineens bijna in de zonnebloemen. Gelukkig zag Safier die ook nog net op tijd en stopte hij toch maar
! frunnik schreef:Mijn eerste proef ging echt heel fijn, had ik 166 punten, viel eigenlijk nog een beetje tegen, veel 6jes waar ik een 7 had verwacht. Mijn eerste proef ex equo 4de maar kreeg geen prijs.

AnoukShel schreef:Ik ben ook Dooooooooooooorrrr!!!! Jaja ik heb ook echt heerlijk gereden!!!
En Sandy het was helemaal TOPPIE Geregeld!!!!

Tazz schreef:@ Frunnik je was 6 de in het totaal.....
)
AnoukShel schreef:En ja hoor het is me Gelukt ik was gewoon 1 !!!!!
Had ik namelijk echt niet verwacht... Die schimmel liep voor het zicht ook zo`n goeie proef!!! Maar dat vond de jury toch niet.. (in mijn voordeel)
Ik had 161 voor de 1e proef en 170 voor de 2de!!!!
Ben Super trots!!!
frunnik schreef:Tazz schreef:
@ Frunnik je was 6 de in het totaal.....
haha heb ik weer
Maar ik moet eerlijk zijn dat mijn bedje zo lekker lag na zo'n dag dat ik blij was er nog niet uit te hoeven