6 Augustus Ruinerwold.

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

Fun_Fun

Re: 6 Augustus Ruinerwold.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-05 07:16

Dankjewel.
Ja hier is het ook droog. Had echt ze gehoopt, volgens mij heeft het geholpen

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 07:21

Succes dan maar, voor iedereen die wel gaat!

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 08:57

ik vind het wel een beetje krom, t springen gaat wel door en de ponys ook maar paardendressuur niet... dat ik dat niet helemaal snap want springen lijkt mij gevaarlijker met dit weer als dressuur.. heel raar weet iemand de reden?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 10:40

Zoro schreef:
ik vind het wel een beetje krom, t springen gaat wel door en de ponys ook maar paardendressuur niet... dat ik dat niet helemaal snap want springen lijkt mij gevaarlijker met dit weer als dressuur.. heel raar weet iemand de reden?

Nou dat dacht ik dus ook al! En dan nog dat vorige week ook al de dressuur af is gelast, ik wil best nog wel ff een proef rijden voor de kampioenschappen hoor...

Denk eigenlijk dat het niet doorgaat morgen, het regent hier alweer de hele ochtend....

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-05 14:21

Hebben jullie het daar gezien? Het was zonde van het geld! Echt waar, bij het springen ben ik uitgegleden, en dressuur 141.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 14:26

love_sander schreef:
Hebben jullie het daar gezien? Het was zonde van het geld! Echt waar, bij het springen ben ik uitgegleden, en dressuur 141.

zo slecht??? Nou ik weet wel haast zeker dat het morgen niet door gaat. het regent zowat onophoudelijk. Net naar de manege geweest om te rijden...

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-05 14:46

Sydney2005 schreef:
love_sander schreef:

zo slecht??? Nou ik weet wel haast zeker dat het morgen niet door gaat. het regent zowat onophoudelijk. Net naar de manege geweest om te rijden...

Dan mag je nog van gelukspreken. Echt zo gevaarlijk. Ik ben wel gestart, maar dus uitgegleden

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 15:08

Jaa hoor, bel ik net. Gaat alleen de Z1 en Z2 dressuur door!! Doe dan of alles, of niks zeg! Echt belachelijk!! Vind het voor mij prima hoor, had anders toch niet heen gegaan waarschijnlijk, maar toch... Iedereen heeft volgende week kampioenschappen, niet alleen de Z en het springen....

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 15:17

Wij gaan het morgen in Cornwerd proberen, maar dan moet het wel ophouden met onweren!

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-05 15:18

Eigenlijk is dat maar het beste ook, maar ze hadden beter alles af kunnen lassen.

Frantic

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 15:21

Nee want volgens mij mag mijn vriendin dus wel rijden vanmiddag.
Vindt ze heel leuk, ze is gek op blub onweer en zeiknat regenen.

Maar idd volgende week moet ze wel naar de FK, als dat doorgaat....

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 06-08-05 15:23

Nou leuk hoor, in die blub

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:40

Ja het is indd heel krom, wat erg dat je bent uitgegleden zijn er veel ongelukken gebeurd? ik hoop het niet, maar het was te verwachten snap de organisatie ook niet.. maar goed.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 16:52

Citaat:
Voor zondag 7-8-05 is de L2/M1/M2 dressuur afgelast evenals de 2e parcoursen voor het M en B-springen.
De Z1 en Z2 dressuur gaan wel door evenals het M en B sprinen 1e parcours en het Z/ZZ-springen beide parcoursen.

Wil je je coupons terug hebben stuur mij dan een envelop met je adres en een postzegel daarop, dan stuur ik je de coupons terug.

Adres:
Janien Lensen
Geuzinge 13
7963 RN Ruinen

Verdere vragen graag via e-mail: woldruiters@planet.nl

Lekker hypocriet dus! het Z/ZZ is blijkbaar weereens een stuk belangrijker!

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:05

De Z1 en Z2 dressuur gaan wel door evenals het M en B springen 1e parcours en het Z/ZZ-springen beide parcoursen.

Dus niet alleen de Z/ZZ

Zoro

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:11

Ja ik snap het ook niet helemaal maar kan aan mij liggen, niet dat ik het aanvallend bedoel voor de vereniging maar snap niet hoe ze het beredeneren want dat springen is levensgevaarlijk als het zo glad is.. maar zal wel aan mij liggen

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 17:12

Giloni schreef:
De Z1 en Z2 dressuur gaan wel door evenals het M en B springen 1e parcours en het Z/ZZ-springen beide parcoursen.

Dus niet alleen de Z/ZZ

Ik bedoelde de dressuur en dat het Z en ZZ wel 2 parcoursen mag springen... was ff kort uitgelegd.

Hilde_

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 18:05

Okeej

DiLiberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 20:22

Alles is afgelast... Ik las het net op startlijsten:

HET HELE CONCOURS IS AFGELAST

Wil je je coupons terug hebben stuur mij dan een envelop met je adres en een postzegel daarop, dan stuur ik je de coupons terug.

Ik zou morgen met mijn paard met B springen meedoen.
Met de pony ben ik vandaag wel gestard in het ZD. Het hoofdterrein was erg slecht, maar het bijterrein was echt verschrikkelijk. Het ging wel erg goed, (2x 1e)
Ik zou eindelijk sinds De Wijk (mei) weer gaan springen met mijn paard, en nu gaat het niet door.. jammer

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 20:24

Heee wat goed!! zowel je prijzen als dat ze nu toch alles af hebben gelast!

DiLiberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 20:25

Zoro schreef:
Ja ik snap het ook niet helemaal maar kan aan mij liggen, niet dat ik het aanvallend bedoel voor de vereniging maar snap niet hoe ze het beredeneren want dat springen is levensgevaarlijk als het zo glad is.. maar zal wel aan mij liggen

van gladheid heb ik niets gemerkt (ook niet gezien dat pony's uitgleden, maar dat is vast wel gebeurd), maar dat komt waarschijnlijk doordat ik nergens kort gedraaid heb of iets dergelijks..

DiLiberty

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 20:26

Sydney2005 schreef:
Heee wat goed!! zowel je prijzen als dat ze nu toch alles af hebben gelast!

ik denk ook dat het goed is dat ze alles hebben afgelast.. met zulk slecht weer en bodem is er een veel te grote kans op ongelukken enzo..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-08-05 20:51

DiLiberty schreef:
Zoro schreef:

van gladheid heb ik niets gemerkt (ook niet gezien dat pony's uitgleden, maar dat is vast wel gebeurd), maar dat komt waarschijnlijk doordat ik nergens kort gedraaid heb of iets dergelijks..

Nee dat doe je dan idd automatich niet. Maar ja in die dressuurproeven zitten voltes 8 en 10 meter in draf en galop. Veel te link!

Fun_Fun

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-08-05 07:38

DiLiberty schreef:
Zoro schreef:

Ik ben wel uitgegleden!

happyjoyce

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-08-05 20:30

Ik heb gister ook gereden. De eerste proef moest ik met Umcalsum om 9uur rijden in de B. De ringen waren erg slecht, je zakte een heel eind weg. Ik had 173 punten en 159, 1e en 2e prijs. Om 11 uur moest ik met Melody in de L2 rijden. Toen we bij het inrijterrein kwamen zeiden ze dat ze wel een half uur uitliepen door het slechte weer. Dit terrein was nog slechter dan het terrein van de B. Ik had 156 en 159 punten. Alles zat onder de modder, maar toch niet voor niets heen gegaan!