Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
conny14 schreef:Sven heeft idd onder zijn kunnen gepresteerd, maar presenteren jullie dan altijd super (en op een lijn)?? Maar dan zeggen mensen ook nog eens dat Edward de laatste tijd ook niet goed gaat en dat vind ik onterecht!!
Lingh stond 1,5 week geleden nog met .. graden koorts op stal, en het was de vraag of lingh wel mee kon!!
Uiteindelijk mocht Lingh toch nog mee, en aangezien het donderdag ook nog eens heel warm was, Lingh niet de normale trainig de afgelopen dagen heeft gehad, en hij nog niet helemaal topfit is. vind ik het super dat hij uiteindelijk toch nog 4e is geworden!!
Kaja schreef:conny14 schreef:Sven heeft idd onder zijn kunnen gepresteerd, maar presenteren jullie dan altijd super (en op een lijn)?? Maar dan zeggen mensen ook nog eens dat Edward de laatste tijd ook niet goed gaat en dat vind ik onterecht!!
Lingh stond 1,5 week geleden nog met .. graden koorts op stal, en het was de vraag of lingh wel mee kon!!
Uiteindelijk mocht Lingh toch nog mee, en aangezien het donderdag ook nog eens heel warm was, Lingh niet de normale trainig de afgelopen dagen heeft gehad, en hij nog niet helemaal topfit is. vind ik het super dat hij uiteindelijk toch nog 4e is geworden!!
Hou toch op.... Ik vind Lingh echt min de laatste tijd...
Blik anders even terug op het NK!!
Barclay ging niet naar behoren... maar ze zijn wel een zekere factor...
Je weet dat Barclay nooit zal winnen... maar wat had je dan graag gezien Kirsten en Jazz... Ik denk dat die druk nog iets te groot had geweest..!!
Gerrie schreef:Hij heeft nu een dubbele baan en dat valt niet mee...
andrea16 schreef:Zelf rijd je geen grand prix, en je komt er denk ik ook nooit als je Lingh niet goed vind!
Aimee schreef:Ik moet nodig de krant gaan halen. Dat is een toppaard man!
Is het de bedoeling dat het team er volgend jaar zo uitziet ofzo? Anky - Salinero, Happie - Escapado, Laurens - Ollright, Sven - Future![]()
![]()