Wanneer mikken ze rothenberger uit het team?

Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja

Toevoegen aan eigen berichten

lindaB

Re: Wanneer mikken ze rothenberger uit het team?

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 23:02

[quote="viefdepief"]Maar heeft iemand hier een idee wie er nou een nieuw (internationaal) paard gaat krijgen?[quote]

Ik hoorde dat Hans-peter Minderhoud Escapado (die nu door Carl Hester gereden wordt) gaat rijden.
Ik moet er idd bij zeggen, dat dit op speculeren gebaseerd is.

Sullie97

Link naar dit bericht Geplaatst: 31-07-05 23:33

Dat zou ik zonde vind (heb niks tegen Hans-Peter Minderhoud), maar ik heb Carl Hester vandaag zien rijden in Hagen en vond het een hele mooie combinatie. Die man zat zo mooi rechtop en hoe dat paard piaffeerde, daar ging mijn mond van open staan.

laida

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 06:58

hans peter minderhout gaat inderdaad escapado rijden, dat stond vandaag in de krant.

Mireille1970

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 07:24

DAT was nou de anonieme ruiter op het anonieme paard

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 10:23

hehe het heeft even geduurd... maar nu weten we het 'allemaal'

Jammer voor Carl, maar wie gaat dit betalen??

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 10:44

stond het vandaag al in de krant?? Dacht dat het nog even zou duren..... Maar anoniem is hij nu niet meer inderdaad

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 10:46

Ik denk de IPS-groep, Joop v. Uytert heeft zeker geld teveel. Ook ik zou het ontzettend zonde vinden als het echt echt doorgaat van Escapado. Ik hou er helemaal niet van dat wegkoperij van goede paarden van een ander. Zie Lancet, Zancor en Kennedy, bah.
Laat Hans Peter eerst Rubels maar eens opleiden en dan zien we wel weer verder (in 2008 ofzo).

Pino24

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 10:56

Nee hoor niet de IPS group. Maar als de sponsor er niet bij stond zullen ze dat ook wel niet willen melden.

stalleke

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 10:59

Heeft iemand een foto van Escapado?

Bettine

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 11:00

Afbeelding

Afbeelding

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 11:01

Afbeelding

viefdepief

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 11:02

Mooi paardje, las het vanochtend ook in de krant!!

stalleke

In welke krant hnebben jullie dat allemaal gelezen?

Bettine

Ik las het in de telegraaf

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 11:04

Sven heeft idd onder zijn kunnen gepresteerd, maar presenteren jullie dan altijd super (en op een lijn)?? Maar dan zeggen mensen ook nog eens dat Edward de laatste tijd ook niet goed gaat en dat vind ik onterecht!!

Lingh stond 1,5 week geleden nog met .. graden koorts op stal, en het was de vraag of lingh wel mee kon!!
Uiteindelijk mocht Lingh toch nog mee, en aangezien het donderdag ook nog eens heel warm was, Lingh niet de normale trainig de afgelopen dagen heeft gehad, en hij nog niet helemaal topfit is. vind ik het super dat hij uiteindelijk toch nog 4e is geworden!!

Michelle85

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 11:30

Yep de Telegraaf vermeld het. Maar ik vind het voor HPM super dat hij zo'n gave bok te rijden krijgt. Voor Carl Hester vind ik het super jammer, want hij had hem gister in Hagen echt fijn aan de gang!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 11:39

Denk je ook eens een echte vette roddel te hebben, staat het binnen 24u al in de Telegraaf

Ik ben benieuwd wie er met Corrado verder gaat, of die voorspelling ook uit gaat komen.

Kaja

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 12:09

conny14 schreef:
Sven heeft idd onder zijn kunnen gepresteerd, maar presenteren jullie dan altijd super (en op een lijn)?? Maar dan zeggen mensen ook nog eens dat Edward de laatste tijd ook niet goed gaat en dat vind ik onterecht!!

Lingh stond 1,5 week geleden nog met .. graden koorts op stal, en het was de vraag of lingh wel mee kon!!
Uiteindelijk mocht Lingh toch nog mee, en aangezien het donderdag ook nog eens heel warm was, Lingh niet de normale trainig de afgelopen dagen heeft gehad, en hij nog niet helemaal topfit is. vind ik het super dat hij uiteindelijk toch nog 4e is geworden!!

Hou toch op.... Ik vind Lingh echt min de laatste tijd...

Blik anders even terug op het NK!!

Barclay ging niet naar behoren... maar ze zijn wel een zekere factor...
Je weet dat Barclay nooit zal winnen... maar wat had je dan graag gezien Kirsten en Jazz... Ik denk dat die druk nog iets te groot had geweest..!!

andrea16

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 12:19

Het stond ook in het AD

Conny_

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 13:14

Kaja schreef:
conny14 schreef:

Hou toch op.... Ik vind Lingh echt min de laatste tijd...

Blik anders even terug op het NK!!

Barclay ging niet naar behoren... maar ze zijn wel een zekere factor...
Je weet dat Barclay nooit zal winnen... maar wat had je dan graag gezien Kirsten en Jazz... Ik denk dat die druk nog iets te groot had geweest..!!

hou zelf ff op, ik heb lingh in het echt gezien in indoor brabant, en toen was hij zeker wel goed!! Hij kan toch ook weleens zijn dag niet hebben, rijd jij dan altijd de sterren van de hemel. ook niet denk he!!
Zelf rijd je geen grand prix, en je komt er denk ik ook nooit als je Lingh niet goed vind!
Deze uitspraak vind ik echt nergens op slaan van jou hoor!
Lingh is zeker wel goed en super met Edward erop. Waarom staat hij in Las Vegas dan 2e en ook in Indoor Brabant, en was iedereen het erover eens dat hij in Indoor Brabant moest winnen.
Dus ik denk dat je ongelijk hebt en Lingh zeker wel goed is!! dat hij 2 keer minder presteerd hoeft nog niet te zeggen dat hij slecht is!!

Ragne

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 13:34

Volgens mij zegt Kaja dat ze Lingh echt minder vindt de LAATSTE TIJD..

Indoor Brabant was in maart, WB finale in april...Niemand zal ontkennen dat Lingh daar goed liep!

Ik vond hem ook niet zo mega lopen op het NK en in Hagen. Lijkt wel of hij niet meer zo voluit kan als in het voorjaar...

Gerrie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 13:49

Hij heeft nu een dubbele baan en dat valt niet mee...

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 14:06

Gerrie schreef:
Hij heeft nu een dubbele baan en dat valt niet mee...

En Edward zei nog wel dat het met de andere hengsten wel meeviel die dubbele baan, en dat dat voor Lingh ook niet zoveel zou uitmaken. Jammer maar helaas denk ik dan toch dat Lingh het misschien wat minder kan hebben + dat ie een beetje uitgeblust is.

@Conny14 --> Niemand zegt hier iets vervelends over Lingh, alleen dat Lingh beter kan dan ie de laatste tijd (= Nijmegen + Hagen) heeft laten zien. Iemand provoceren omdat diegene niet GP rijdt vind ik getuigen van een laag niveau en het niet goed lezen van wat diegene schrijft. Ik bedoel waar slaat dit op:

andrea16 schreef:
Zelf rijd je geen grand prix, en je komt er denk ik ook nooit als je Lingh niet goed vind!

Het is te merken dat je een onwijze fan bent van Edward en Lingh, daar is niets mis mee, maar je moet wel de feiten onder ogen zien. BTW: Ik heb Lingh ook in het echt gezien en in Nijmegen was ie niet vooruit te branden.

Aimee

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 14:06

Sjeeeezzz..... wat een suggestieve, naïeve topictitel

Ik heb niet alles gereden, maar in de posts die ik heb gelezen werd Sven al als onkundige ruiter die geen ontzag inboezemt uitgemaakt

Waar is dat in vredesnaam opgebaseerd? Duidelijk niet op kennis van de talrijke prestaties die hij al heeft geleverd.

Maar eeeeh..... gaat Escapado naar Happie?!?

Ik moet nodig de krant gaan halen. Dat is een toppaard man!
Is het de bedoeling dat het team er volgend jaar zo uitziet ofzo? Anky - Salinero, Happie - Escapado, Laurens - Ollright, Sven - Future

Sjappie

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-08-05 14:08

Aimee schreef:
Ik moet nodig de krant gaan halen. Dat is een toppaard man!
Is het de bedoeling dat het team er volgend jaar zo uitziet ofzo? Anky - Salinero, Happie - Escapado, Laurens - Ollright, Sven - Future

En dan gooi je Edward en Lingh in het B-kader haha