Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Fryske schreef:Wie weet waar de startlijsten te vinden zijn? Kan via startlijsten.nl geen lijsten zien.
Rieta schreef:de startlijsten staan der nog niet op :S welke dag ga jij heen>>??
Fryske schreef:Rieta schreef:de startlijsten staan der nog niet op :S welke dag ga jij heen>>??
Ik wil beide dagen heen. Niet om mee te doen want daar is mijn merrie nog net niet klaar voor maar om te fotograferen.
Fryske schreef:Dat kan hoor! Als jullie mij willen mailen als je je starttijd en ring weet zorg ik dat ik er op dat moment ben om foto's te maken. Mailen gaat in dat geval gemakkelijker info@paard-in-portret.nl
Verder ben ik die dag als het niet te warm is te herkennen aan een rode bodywarmer met daarop www.paard-in-portret.nl
marije1987 schreef:Fryske schreef:Dat kan hoor! Als jullie mij willen mailen als je je starttijd en ring weet zorg ik dat ik er op dat moment ben om foto's te maken. Mailen gaat in dat geval gemakkelijker info@paard-in-portret.nl
Verder ben ik die dag als het niet te warm is te herkennen aan een rode bodywarmer met daarop www.paard-in-portret.nl
Je maakt dan foto's voor eigen gebruik? Of kun je ze ook kopen? Het lijkt mij wel leuk om een paar mooie springfoto's van de jonge paarden te hebben. Ik ben er 6 aug, ben jij er dan eventueel ook?
Citaat:Snap niet de de voorlopige startlijsten der nog niet staan bedoel de dressuur van de paarden is al een tijdje vol en het B en L springen ook....