Moderators: C_arola, Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja
Neonlight schreef:Nog even iets, het zijn volgens mij echt niet alleen de "rijkelui" kinderen die zich naar de kaders rijden. Kijk bijvoorbeeld naar Robin, Milkshake was niet van haar, ze heeft zich van te voren bewezen dat ze talentvol is en zal daarom die pony te rijden hebben gekregen. Ook haar andere topper Lamento is niet van haar. Als je talent hebt komen de mogelijkheden ook wel.
robinbeekink schreef:Jammer dat velen er zo negatief over zijn.
Ik vindt Maria een super leuke en lieve meid en hoop dat ze veel plezier van Milky heeft.
Maar als Maria dit allemaal leest..Het lijkt me vreselijk voor haar, en ze is nog maar 11...
![]()
Jammer dat sommigen mensen Milky en Maria geen leuke toekomst samen gunnen..
lindaB schreef:Neonlight schreef:Nog even iets, het zijn volgens mij echt niet alleen de "rijkelui" kinderen die zich naar de kaders rijden. Kijk bijvoorbeeld naar Robin, Milkshake was niet van haar, ze heeft zich van te voren bewezen dat ze talentvol is en zal daarom die pony te rijden hebben gekregen. Ook haar andere topper Lamento is niet van haar. Als je talent hebt komen de mogelijkheden ook wel.
Of simpelweg connecties hebt![]()
pharagirlke schreef:ik moet eerlijk toegeven dat ik dit ook 'maar stom vind' Heel leuk voor het meissie dat ze op die leeftijd al zover kan geraken, maar als een paard met de knoppen op is volgens mij makkelijker naar een hoog niveau te rijden dan eentje waar je zelf nog de knoppen op moet programeren!
Ik ken 2 meiden, beide 2 klaar gestoomde paarden, 1 hengst en weetk hoeveel geld en een ruin die nog meer kost!
knappe dieren dat wel! Ruintje kan alle oefeningen die je je maar kan inbeelden, hengstje loopt belgische kampioenschappen, limburgs kampioenschap is een 'peuleschilletje' en wint ál zijn proeven.
de meid is 12 en rijd goed! Maar zet haar niet op een jong paard dat niets kan.... Zelfde geld voor de oudste (14)
Maar vind de meid zelf het leuk? Want beide meisjes waar ik het hierboven over heb, stonden nog geen wek geleden wel bij elkaar te huilen, dat ze al die paarden en luxe niet hoefden! dat een gewone pony ook meer als goeed genoeg was! en een normale wedstrijd waar ze 3de of 4de werden ook fantastisch, als het kan nog fijner was! Als hun ouder smaar om hun gaven en trots waren op hun als ze een goede proef neer zette, want als ze niet op de prijsuitreiking mét pony zijn is moederlief boos, als ze niet 1ste/2de zijn is moederlief óók boos.
Zo las de moeder niet goed, dus de jongste 'hoe lees jij nu?!!!!!'
antwoord: als jij niet rijd dan lees ik niet
en dat was een proef waar je U tegen kon zeggen.
Dus dan toch liever mijn 'gewone' ponytje en mijn lage dressuur klasse maar wel met zin en lol naar een wedstrijd vertrekken...
(hoewel ik mjin 'gewone' ponytje niet gewoon zou willen noemen maar oke. Das ieder zijn mening. Iedereen vind zijn paard/pony speciaal.)
liza van loon schreef:Barbara_m schreef:Dan krijgt dat 11-jarige meisje het wel druk... Ze heeft al 3 pony's... wow!
Maar eerlijk is eerlijk, haar begeleiding is top en ze kan knap rijden voor haar leeftijd!
11 jaar en dan al 4 ponys
(Sorry vind het wel beetje verwend)
nanou schreef:gabyfedde schreef:Waarom gunnen sommige mensen anderen toch niets?
Super gaaf voor Maria! Tuurlijk heeft ze ook veel geluk gehad dat ze de mogelijkheid krijgt om op dit niveau te presteren, maar zonder veel aanleg presteert een 11-jarige echt niet zo goed op dit niveau. Alleen maar een goede pony en een goede begeleiding is nog geen garantie dat je prestaties ook goed zijn.
Ja leuk voor haar, maar ga dan wel met je doorgewinterde computer naar grote wedstrijden.
En sta niet zo stom verbaasd te kijken als je kringkampioen word in het L.
Het is gewoon een verwende druif (met dr dure jasje speciaal overgekomen uit engeland)
Andere kinderen moeten ploeteren en Maria krijgt het allemaal op een presenteerblaadje.
Ik wil haar nog weleens zien gaan op een pony zonder al de knoppen erop.
Citaat:dus je moet echt gewoon je mond houden
anita schreef:Ik zit echt ervan te kijken hoe jullie reageren op zo'n meisje!
Mijn dochter moest laatst ook tegen haar rijden en ze is heel aardig!