Ken 'm goed, super vent! Ik was d'r vanavond weer eens ja, oh wat heb ik genoten van die Küren. Dat vind ik echt het allermooiste van allemaal
Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola
Ken 'm goed, super vent!
(niet op t kaartje gekeken, ach t was toen toch niet zo druk) ik baal echt wel want ik had Anky en Salinero dus nog een keer op film. Ga ik net kijken, de tijd dat ik dus dacht dat ik aan het filmen was stond dat rot ding uit, en toen ik dach dat ie uit was filmde dat kreng dus
wat een pech...moest best veel moeite doen waardoor ik dus een lamme arm had toen Edward de kur ging rijden. Morgen gaan we weer
heb echt veel foto's gemaakt, en ben al toe aan m'n 2de bandje voor me videocamera.
Kaat18 schreef:Ik ben gisteravond geweest, en heb de hoofdprijs gewonnen met jureren kan je leren! Prachtig stubben hoofdstel binnen, stond helemaal verbaasd.
Ik vond de nieuwe kur van Edward echt super gaaf, lekker pittig en goed gereden.
Behalve dat stukje hoek bij H, maar ja, de rest ideaal 
Daarna moet ik weer coupons halen bij de dressuur, de hele avond

Ik ben kleinste en jongste meisje
Vriendin van mij heeft een hele dikke grote paardenstaart, die ben ik dus niet
was echt kei gaaf...ik heb dus geholpen bij parcour en heb dus best veel foto's van het springen...ik hoor al wel dat jullie eigenlijjk allemaal meer voor dressuur zijn...dus laat maar horen wie er foto's van springen willen hebben..
toen gingen hun eruit en kwam er een twee span binnen en er werd een groot kleed aan kun gemaakt...er moesten kinderen komen die erop wilde...nou eerst wilde dus niemand...dus ik en vriendin erop..eigenlijk best wel gaaf
daarna kwamen er 10 kindjes die gingen ook en dan stuk in draf en galop...het ging erom wie het langst kon blijven staan. nou daarna ging hij de bak weer uit..maar toen moesten wij dus weer op het kleed staan..die paarden gingen echt vet hard en je voelt echt elk deukje in de grond zitten en toen gingen ze opeen heel snel van handveranderen en boem daar lagen we op het kleed die de paarden mee sleepte...khoop dat iemand nog een foto ofzo daarvan heeft? ik kon het zelf jammer genoeg niet maken
joke20 schreef:Heeft er nog iemand filpjes gemaakt van Edward zijn nieuwe kur? of foto's?